.

Wanna be your victim, ready for attention

janina om I want some more, what are you waiting foor?:
jag vet att du just har haft en fråge stund men kan du snart ha en igen? (: hittade inte din blogg förän efter din frågestund så fick ej möjlighet att fråga /: annars så har du en jätte fin blogg!
Svar: hihi tack för att du gillar min blogg! Hörru, om du ennu undrar nå, så kan du bara fråga fast jag inte har Frågestund, det är bara trevlit att folk frågar om något! :) Bara att kommentera och fråga på! ;)

Moi! Jah, nu e d då Söndag, har haft en helt mysig dag! Varit för det mesta hemma, sov länge och fick i mej en riktigt god frukost! Sedan så har man varit på träning och städat lite, så nu känns det mycket fräschare att vara i mitt rum :).
Snart så ska jag fara i bastun och fräscha upp mej själv oxå, något som jag bara behöver just nu! Imoron så har man då Prao, ska bli så chill! Min Prao plats e ju vid Kuntsi, så har ganska så ledigt imoron! ;) Känner på mej att det kommer att bli spännande och kul! Måste nu bara se till att jag får en ordentlig nattsömn, hehe.

Hann inte riktigt blogga under det senaste dagarna, haft ganska så mycket att göra igen! Men i Fredags så sov man då över med syrran hos Nora, Vicki var oxå me men kunde inte sova över :/ Men annars hadde vi riktigt kul och trevlit! Vi såg på "Jennifer's Body", och åt tortillas och tankade oss med en massa chips och dipp och karkki, uhh, hamna en hel del över! Senare så såg man då på filmen "The invansion off lying", sedan just förrän vi skulle sova efter en hel del pratas och annat roligt, så såg man på "American Pie: The Book Off Love". Så det blev en riktigt lyckad kväll kan jag säga! :)

Sedan vid Lördags så fo man ganska så tidigt hem från Nora, då vi sedan hann hem och packade fixade oss för matchen i Närpes, som var mot IJBK då. Matchen var helt bra, och tyckte att vi spelade bra, dock så spelade inte jag men andras insats var riktigt bra! :). Matchen slutade då 1 - 1, helt bra alltså :).
Efter matchen så for vi och äta via Tomaten, och så va det bara att fara hem o chilla!



Tattade denna bild från Noras Facebook, hann inte riktigt ta nå bilder ^^'
It was a fun night ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 FILIPPA
skriven :

svar: jag beställer hem mina id. produkter! men jag såå för nån dag senn att kicks har fått in en hel del av deras produkter nu också, så ta en titt där vetja :)