.

Tässä kaupungissa on vaan yksi sheriffi, ja se on minä!

Chacha! Japp, nu har man då Bildkonst, och skall snabbt uppdatera! 
I Helg så va d ju Valborg och 1 Maj, hoppas att alla ha haft det riktigt bra och trevligt!
Hadde en helt bra helg jag också, i Lördags då det var Valborg, så firades det med en massa kaverin, först fo man till Sonya, där jag oxå sedan sov över.
Vi for till Hoviska då, och hadde en helt bra kväll kan jag väll säga, ingen katastrof någonstans alls.
Och igår så firade man 1 Maj med momo och moffa och familjen. Sedan mot kvällen for man till kära Offi och chilla :)
Nu så måste jag fara bort härifrån, ha d bra! :)


Extremt pigg och flitig tjej96 eheheh :D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Chasmine
skriven :

har nelly nån blogg ? :)

2 Chasmine
skriven :

sv; okej tack desamma! :) , du kanske minns mej? jag va där vi hoviska me Madde,Aurora & sofia :).. Kan hända att ja blandar dej me Nelli eftersom att ja int känner er riktit (: