.

Whatcha got?

Oj jestas, helvete. Måste nog bara säga att jag känner mej inte så värst stålt nu då bloggen varit öde ganska så lääääänge. Nå, funderade ett tag om jag kommer att orka blogga i fortsättningen, men tänkte att jag vill ge den en chans till, om nu ni mina läsare (om man har) vill höra av mej nåmera :D
Men jaa, annars så har det senaste veckorna gått snabbt, hela underbara veckor minsann! ;) Har träffat en hel del härligt folk, vari en del i Närppes, fixat mitt nya rum, spelat fotboll, chillat vid stranden ... Ja, mycket har man gjort redan! Sommaren har varit helt enkelt bäst hittils, och mycket kommer ennu att hända! :)

Vi har ju nu somsakt flyttat en tid sedan hit till vårt nya hem, finally har man ett eget rum! Och vi har ett myyycket större hus nu, trevligt :) Fast vi ennu nog har mycket att ennu sätta i ordning i denna hus, men en stor del har redan gjorts, kmr säkert att visa mitt nya rum senare här på bloggen ;)

Nu i helg e d ju Wasa Fotbollcup, som vanligt deltar där man än igen. Får se om man kanske slipper till Tomatkarnevalen sen oxå, skulle iallafall vara mycket trevligt ;). Sedan nästa vecka får vi väll besök av några svenskar, och skall hinna träffa Sanne då oxå förrän vi sedan åker iväg till Grekland för 1 vecka.
vet ej om jag kan lova någon uppdatering, men skall försöka skarppa med det! Skulle endå vilja fortsätta blogga för en tid till iallafall :). Ha nu inte spenderat så mycket tid på datan nu på lovet, men kan väll försöka satsa få in en mera oftare inlägg ;).
Men nu så skall jag dra och fixa mej lite, sedan så får man se om man hinner göra något vettigt förrän träningen.
Ha en härlig sommar kära människor! :)


Bild lånad från Google


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: