.

In tha world of Dubstep


Har inte lyssnat på Dubstep så länge och mycket, men har börjat gilla det mera! :)
Har lyssnat mest av Skrillex låtar, men oxå nån enstaka annan man råkat hitta.

Fast denhär Pendulum låten jag har här e kanske inte riktigt Dubstep, snarare Drumstep :p
Själv tycker jag att man kanske inte riktigt kan kalla detta för musik, men det är en konst och så jäkla skön fiilis ;)
Dessa är bara några av det låtar jag brukar lyssna på, enjoy :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Chasmine
skriven :

sv; okeej :) int gör de någå! :)

2 Chasmine
skriven :

har du en bloppis btw? :) du har så fina kläder ^^

3 beciell
skriven :

VILL DU HA ENKLA SHOPPINGPENGAR?? Samla poäng genom att delta i undersökningar och annat kul! Poängen växlar du sedan in mot ett RIKTIGT presentkort som du får hemskickat från tex H&M (jag fick precis ett kort på 150 kr hemskickat) bli medlem här, helt gratis och tjäna pengar att shoppa för enkelt! http://www.gratismakeup.se/?r=191211

4 amanda ~ annasdotter
skriven :

för fööörsta gången EVER har jag dagensblogg på bloggen, vill du vara meeeeeed? :D kolla på videon så fattar du reglerna :j krram

5 Sara
skriven :

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)