.

Tell me, i need an answer!

JahassjajajjaAAA! Ja vet, ja e no inget vidare i bloggvärlden blö, får se nu då.
Ha haft som sakt som vanligt en massa stuff på g, man måste hinna sköta skolan och träningar, sedan spendera resten av tiden med kaverin och pojkvännen ofc! Så ja, inget tid och kanske inte riktigt nån inspiration för bloggning heller.
Säsongen för fotisen e slut, så d börjar bli mindre träningar nu. Har haft det riktigt härligt med min pojkvän, haft oxå helt uberkul med alla fellas, hell yeah! Så ska d låta ;)

Skolan har jag faktist skärpt mej med, så d så! Ska inte ge upp fan, ja vill höjja en del i betyget, kommer att vara jobbigt, men försöker ha motivationen framåt.

Idaa va d första dagen på Prao veckan! Riktigt najs e d, e ju i Loftet denhär gången. Idaa va d bara så regningt, annars helt mysit :).
Får se om man hittar på något ikväll, elr om d ska fortsättas med att nolifa med datorin och mögla, men d får man se me ehheh :D
Men ja, har funderat en del med dethär med att blogga, vet inte om d e min grej lixom. Roligt e d ju då man kommer igång, men man vill ju blogga för att man vill, inte för att d e ett måste.
Tycker om att skriva av mej, men vill endå leva mitt liv i IRL lixom, okej inte e ju alla d som e på datorn elr något totalt nolifers heller.
Men ja, får se lite ennu med tiden, vill få en del inspiration igen, kanske jag skulle kunna börja skriva lite mera här om om... Ja, alltmöjligt?
Så nu min fråga till er som ennu läser min blogg: tycker ni att min blogg ennu är värd att hållas?
Å ja, jag vill nog ha ett seriöst svar till detta sen oxå, jepp jepp.
Tänkte kankse ha en frågestund igen endå, kanske något som skulle kunna få bloggen igen lite mera igång? :)

Kan ennu bara tillägga att helgen var helt skitmeganice! ;)


En otroligt bra musikvideo för en dubstep låt, tycker jag! Värd att ses :)


Yeappa, såhe va man idaa höhhöö! Köpte ett tag sedan nya Dr Denim
jeggins, trodd ja laga åt sidan low waste, men tydligen va di high? Men
tycker att di e helt shitsnygga endå, så ja behåller high waste ;)
De e di ja har på bilden, från Carlings :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: