.

I'm not dead!

Wuuups, bloggen ha varit ganska dött, men nu e man i liv igen!
Bloggar just nu från skolan, väntar nämligen på hejjarklacks möte som börjar snart (Y).
Har haft en hel del på sistone med all möjliga prov och projekt, samt så e det en massa jobb med flytten!
Så nu det sista veckorna förrän sommarlovet så får man nu se hur det blir med uppdateringen, men då lovet börjar kommer jag no ha gott med tid! :)
Fick veta att jag klarade av Fysiken, gjorde nämligen omtagningsprovet för ett tag sedan, så nu har man det klarat hehe :D

Värsta med denna vecklan var då jag tappade bort min älskade telefon, fick panik och letade efter den mellan Högstadiet och Gymnasiet, hadde ju Musik den dagen i Gymnasiet. Så var det sådär 2 timmars farande och fick leta upp en hel del lärare med nycklar. Men som tur fick jag min tele i Tisdags, så nu är allt som normalt igen!
Min tele är inte bara en tele, den har en massa viktiga numror,musik och en hel del bilder med goda minnen! Och jag som dessutom får nästan nåån ångest av att måsta vara utan musik :o

Igår så hadde man då en kort dag, slutade klockan 13, och efter det var det Stafettkarnevalsträningar, som gick då helt ok. Sen då man cyklar hem så ringer Ulli, så for man till stan me Ulli och gänge en stund :) Trevligt var det! Och speciellt nice var det att det var 20 plussgrader och soligt! Aah faan sommaren är här ;) Man kunde lixom gå runt i shorts!
Men nu så skall man börja fara mot mötet, har det bra människor!


En låt som jag laggar på just nu, fiilis! :)
Och en bra låt för kommande lördag ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Smsa Låna
skriven :

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)