.

Vain päivä elämää

Hej igen! Japp, usel uppdatering, må jag erkänna! Har haft ganska så fullt upp me Praon och annat, har inte haft ork och tid!
Under det senaste dagarna ha d vari heelt uur chill vid min Praoplats, trivs här! Har varit lugnt och skönt, fast man kanske inte rikti ha gjort så jääääkla mycket jobb, men bra e d ju endå! :)
Dom brukar ju ha någonslags Konst kurser för stora som små, hjälpte till då d hadde några 1: or och 2: or som skulle måla då, helt gulliga va d ju oxå :)
Annars så har man mest fotat till Fotoboken en hel del, och redigerat dem. Och så ha man lite satt saker i ordning, smått städat och tvättat, men inte sådär jääkla jobbiga saker iallafall :D.
Uh, känns som om livet går som en berg o dal bana, både positivt och negativt, och ibland händer det alldeles för mycket för snabbt! Otroligt lixom?
Men man lär ju sig att hantera det också, och provar på nya saker. Ibland funkar det, ibland ej, that's life.
Nu så e d Fredag, har inte riktigt nåå planer, elr nå fåår nu sii, kanske man kan vara me någon elr nå? :)




Några bilder jag tagit för Fotoboken, skall väll välja några som man kan ha då,
kankse dessa kmr me? :) Mest undert mina matpauser har man då njutit av en god kopp
kaffe och choklad, något man kan njuta över här speciellt! :)
Men nu så skall jag fortsätta jobba här sista dagen vid kära Kuntis, it's Friday people! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 A N N A
skriven :

oh najs, min huppari goes salonen header (y) anna tykkää ! men hei, vems brillor e dedär? tänkt bara då ja ha vari å tappa bort mina/låna ut som ti nån, minns int. höhöh :D

2 SOFIA
skriven :

coool header! hihi mun biaatch<3 miss u;(