.

Till The World Ends

Chacha! Japp, kan bara säga att man igen skall ursäkta för uppdateringen, hadde en liten bloggpaus, som jag verkligen behövde!
Annars har det inte hänt så mycket speciellt under det senaste dagarna, varit för det mesta i skolan, en sväng via stan med kompisar, och sedan hem. Ja, ganska så enformigt, men allti då man slutar skolan känns det som om man inte riktigt vill genast hem.

Idag så var det ju äntligen Fredag! (bloggar ju ganska sent nu haha ;) ) Har haft en rikitgt bra Fredag kan jag bara säga! Äntligen fick man en sovmorgon, fast man dock missade mattestödet... Men annars så var ju dagen ganska så lång, men randomnes piggade upp en heel del! :)
Efter skolan fo man med syrron och mamma til Waynes, sedan så for man snabbt via hemmet och så till Vinden, hadde bara lust helt enkelt haha :). Men det känndes skönt att chilla med folk! Speciellt då man träffar såna som man inte sett på länge :).

Nu så har man då bara varit hemma resten av kvällen o chilla, ska väll få nå mat i mej o sedan så kanske far man och sova, argh skulle ha lust att göra så mkt mer!

Japp, i Onsdags så köpte jag en ny tubhalsduk, gillade genast den då jag såg
den! Härlig Orangeröd färg, som är ganska så in, haha men älskar rött! :)
Idag så fick jag då röda glasögon, måsta få något lite mera teinix style hehe ;)
Halsduken: 12.95€, Vero Moda
Glasögonen: 9.90€, Citymarket

Imoron så är det väll match på kvällen i Seinäjoki, får si om man slipper med!
Tackar annars för kommentarerna i Frågestunden, men hoppas att det finns andra som
är aktiva på att fråga något, Frågestunden pågår ennu ett tag till! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: