.

Svar på frågorna!

När vill du bli av med din oskuld? om du ännu är det?
Svar: Japp, jag är ennu oskuld, har inte tänkt en speciell ålder elr något, tar allt så som det kmr!
Men helst förrän jag är 18 :)
När du dricker, vad dricker du då? alltså tips på goda blandningar? :>
Svar: Vill helst inte skriva om sånthär på bloggen, kanske du kan ta kontakt med
mej personligen? :)
Hur ofta festar du?
Svar: Tja, då och då, då jag kan och då det helst ordnas, kanske någon
hemmafest ibland? :)

Finns de nån som du tkr jätte mycket om(pojke altså)?
Svar: Vet inte riktigt, har tyckt om iallafall. Kanske är det bara stunderna man
saknar?

Går de bra för dej i skolan?
Svar: Hahah inte riktigt, i tanke på om jag vill slippa någonstans borde jag
skärpa mej mycket mera! Men helt kass är jag väll inte? :)

5 MÅSTEN att göra i sommar
Svar:
1.Festa ;)
2.Vara med mycket kompisar!
3.Träffa nya människor
4.Vara på stranden
5.Shoppa och resa utomlands!



Favoritkläder från ditt klädskåp(gärna bild)?





Pluss många fler! Är ganska så nöjd över alla mina kläder jag har,
glr att klä mej snyggt, sportit och ja, min egen stil! Sånt som man
nu bara glr :)

Dina 5 bästa vänner?
Svar:Har inte vad jag tycker haft en bästis, men har många goda och riktigt
bra vänner!
Iltsu,Offi,Ännä,Mimmu och Calle är bland dom som jag kännt längst och som jag
mest litar på, men såklart så har jag många andra jag känt rätt så länge, som är fortfarande
riktigt nära och goda vänner till mej, ni betyder!








Hur länge ha du spela fotis?
Svar: Började väll när jag gick på 1:an, alltså när jag var 7 år gammal? Började plötsligt bara vara
intresserad av fotboll, så berättade det till farsan så fick han tag på ett nytt lag där jag ennu
idag spelar! :)




Vad saknar du och vad längtar du efter? 
Svar:
Saknar väll många stunder med vänner, familj, med dem man tycker om, fester, och otroligt
mycket jag önskar att jag skulle kunna ändra på! vad jag längtar efter är nog flera goda stunder, och sommaren med fester och allt! ;)
Är offi snäll? (a)
Svar: Hahha no är hon väll d no? ;D

E de säkert att ni ska flytta?
Svar: Är ganska så säkert, men det är ennu en del att planera.
kanske sisådär 95% chans? :)
Kommer nästa solf att bli bra? ;D
Svar: haha no tror ja det no, vet hur jag skall göra nu kommande gång! ;)
string/hotpants
hund/katt
lonkero/cider
solf/konvent
fest/hemmakväll

Varför dricker du?
Svar: Nå däfö :)
Har du rökt? Isåfall, varför?
Svar: har testat en gång, dock tyckte jag ej om det, fast jag trodde att det skulle vara
anorlundare än var det va. Testade för att jag var nyfiken :)


Tack för alla frågor! Känndes roligt att svara på dom :) Ha d bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Isabella
skriven :

guud va ja va brun på sommaren :o