.

Polisen är här, alla skall ut!

Hejsan! Ju, så e man då tibax till skolan, fan, trivs inte alls! Allt går så trögt! Dagarna har varit långa å tråkiga, fats som tur har man ju kompisar. Men ingenting speciellt händer endåå. Idag hadde man då i gympan pardans, som t.ex. Texsasrosen eller vad den nu än heter? Och så helt vanlig Vals, ääh d e ju inte ens så speciellt invecklat.

Sedan fortsatte dagen sin vanliga långa gång, matten hadde jag ingen speciell motivation till, så kollade väll på nå videon med Sonyas mobil, kållade bland annat på "Sagan om Harry Potter" didär skämtversionerna såklart ;) hahah ganska så omoget, men mycket minnen får man av dessa videon! :D
Idag så köpte man väll snabbt två trosor, sedan va d väll ganska så snabbt hem. Håller ennu på att laga Fotoboken, kommer nog att inte bli helt klart tills imoron, men endå så ha man lyckats komma igång med det!
Och imoron så ha man ju då Matteprov, ärligt talat så ha jag inte övat ett piss! Mycket annat som man måste göra, och som man heldre gör oxå. Äh, fattar endå ingenting om geometri -.-
Och på Fredag ennu Kemi prov, toppen! men måste väll nu snart börja endå läsa något, så man ens får någo vitsord!

Älskade matte ♥

Pigg som fan! :D




Och med dessa egopix time säger jag, att nu så skall jag snart börja ta natten!

Önskar endå att d vore Lördag nudå, inget speciellt som händer annars! Ack, om d
bara vore sommar! Men med Solf mår man iallafall lite bättre med, hoppas d blir bra
nudå endå ;)

Hoppas man snart får någon frissa tid oxå, känner mej för ett behov av det!
Gonatt! :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: