.

Mombasa

Hej igen bloggen! jaa, uppdateringen har inte varit så braa, men orsaken är den att jag haft mycket att göra! haft både match och träning. Gjorde mål under matchen, är ganska så glad! :) så det beöv 3 - 0, mot Sisu, om jag minns rätt ;D.
Annars så har det inte hänt så mycket, varit i skolan o chillat med kaverina som vanlit! Idag så såg vi på finskan filmen "Menolippu Mombasaan" klart, en film som rekomenderas! Låten därifrån har hamnat i mitt huvud hela tiden, haha :).

I Tisdags så var man då i Simpsiö med skolan, skidade 2 km med syrran och Madde( och på tal om syrran, så kan jag väl tacka om en viss uppdatering hon hadde gjort för nån dag sedan! ;) ), blev mest av en massa prat och skratt och musik! Föll två ggr förrän jag ens hunnit till spåret haha ;D,
mest var det då jag var tvungen att låna grannens skidor och monon, monona var då storlek 43, så hadde på mej 6 par sockor per fot, men det lyckades faktist!
Sedan efter att man skidat så var man resten av tiden vid cafeet, annars så var ju skiddagen ganska så kort! Och så trodde jag att jag i ett skede hadde tappa bort 20 €, men som tuur så föll di från fickon i bussen haha :).

Imoron så e d ju äntligen Torsdag, ska väll efter skolan fara io chilla me kaverin elr någo trevlit, inte gjort de ordentligt på en tid! Sedan på Fredag så skall man väll vara med Nora och Vicki :)


En del klipp från filmen kommer det i denhä videon, men låten är ej originalet!
Originalet spelas av Taiska, men tyckte om denna versionen oxå! :)


Tattade denna bild från Maddes blogg, haha kuul va d i Simpsiö! :)
Va dock utan mascara den daan, men bra gick d höhhö ;)

Men nu så ska ja vara en dukti flicka o fara o sova, gonatt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: