.

It's not about romance, it's about what's in your pants

Japp, så e det Söndag, sista dagen på lovet! Äh, skulle vilja ha några dagar lov ennu, fast just detta sportlov har varit hur skönt som helst! Har kankse inte riktigt hunnit vara med kompisar så mycket, något nog, men skulle vilja vara mera! Dels var det ju också på grund av att man var ganska så rejält sjuk, men nu mår man bättre!
Eller ja just det, i Måndags så fick jag veta att jag hadde Angina (igen!?!) och så jah, hamna man igen på en 10 dagars antibiotika kur. Men som tur så slutar kuren redan nu kommande Onsdag ;).

Men till er som jag inte hann vara med under sportlovet: sry, och ja hoppas vi kan vara snart, bara att ta kontakt! :).
Idag så har man, skall man nu nästan kunna säga, sovit bort dagen. Vaknade klockan 14 tiden, o inte har man annat hunni göra efter det än bara ätit och tagit det lugnt. Har just tvättat ansiktet och laga på mej någo vettigare kläder, o snart så skall man börja städa! Måste väll fixa här nu då skolan börjar igen, suck.
Men det känns bra att vara utvilad, något man verkligen behöver!
Just nu lyssnar jag på bra musik, och japp, så skall man väll börja laga i ordning här!
mer mot kvällen så blir det väll god mat och ansiktsmask, hårinpackning, hela faderullan! Så som jag normlat brukar spendera mina Söndagar, hehe ;)


Sminkfri och upp med håret, so Söndags look! :D

Fick ganska just veta att min vän, Iltsu, köpte exakt likadana tröjjor
som jag köpte igår, haha man är väll lika ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jannica
skriven :

tack fö frågorna, ja ska no svara på dom, men om några dar, så håll utkik ;)

2 Sofia
skriven :

etteks tehny mitää sunnuntaina? ;oo olisitte soittanu mulle:( siis ku kysyin nelliltä nii se sano et menisitte callelle