.

I will forgive, but i never forget

Chacha igen! Japp, idaa e d ju Fredag, som jag då får spendera hos fammu och faffa. Föräldrarna är borta, och morsan kommer hem först imoron. Av någon konstig anledning så fick inte jag och syrran sova ensamma hemma, utom "måste" sova hos fammu och faffa. Okej, no för att d kan vara "osäkert" men jag är endå lite sur över varför, som jag vet inte exakt om jag ens iss skriva om. Men d är någonting som endå jag tycker att är överdramatiserat och delvis inte riktigt sant, men det får man väll tåla, hos fammu och faffa är det ju endå lugtn och skönt :).

Idag så har jag inte hunnit göra så mycket, eller mest det vad jag velat göra, alltså e jag lite besviken, men imoron så kommer som tur nya chanser att hinna umgås med vänner!
Idag så vaknade jag ganska sent, cirka klockan 12 på dagen. Delvis var det för att jag inte fått något sömn då man sov på dagen eheh, och för att man såg på filmen "Wolf" med familjen :).

Hann fara en snabb sväng via stan för att kolla lite saker idag som jag troligtvis skall köpa imoron, sedan för man och hälsa på till mommo och moffa :). Fast jag blev väldigt trött då, och somnade för en liten srund, men hann vara med dom iallafall. Sedan så for man till fammu och äta soppa, sedan så for man till Minimani och byta ut en produkt och köpte lite annat. Och nu är man här hemma igen, men snart så skall jag väll ut med hundarna snabbt, sedan blir det väll att fara till fammu och faffa :).
Så har min dag varit, och nu måste jag skynda mej innan man skall fara till fammu och faffa!








Såhär såg man ut då idaa, facelook och outfit, haha :D
Hadde på min nya jackagrej, och så en av mian favorit t- paitan
"Hot Chick" haha oj vad jag saknar båten!
ha en bra Fredag allihopa! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: