.

I want your bite!

Jajja, lyckades göra en videoinlägg, haha sry för att jag inte hållde telefonen så bra, skulle annars har tagit kameran, men då dess batteri var slut, så kunde inte. Har annars haft en helt mysig dag endå tillslut, fick lite tid för mej själv till slut :)
Annars så träffade man lite vänner på stan, helt trevlit va det oxå :).
Imoron så får man si vad man skall göra, kanske man kan träffa nån? Har kanskee några planer, man får nu si om det blir till något ;)

Detta köpte jag då idag, helt mysiga basic paitan, skönt att bara dra på ;)
Köpte båda fö endast 10 € från Vero Moda, så köte jag en trosa oxå från H&M, alltid bra
att ha hehe :)


och såp bjuder man på en bra låt, som är då av den ganska så uur kända Chris Crocker, han som gjorde videon "Leave Briteny alone!". han har tydligen gjort låtar förr oxå för tyyp 2 år sedan, vad jag föstod?
Tycket att låten är helt bra, man fåår helt bra fiilis, och texten är bra ;)

Det har ju blivit en hel del argument av hans åsikter, många både hatar och älskar honom. Själv tycker jag att han helt rätt i vissa saker, och han har ju ganska tugnt angående av all kritik han alltid fått av sin sexualitet. Annars så tycker jag att han är helt bra :D


Någon har säkert redan hört låten redan, kankse är det bara jag som är efter? haha ;)
Snart så kommer morsan hem, så då blir det väll en trevlig Lördags chillning!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: