.

I just wanna live!

Jajja, så ha man haft en chill dag då! Har ju Prao veck anu då, men Kuntsi har stängt idaa, så min Prao börjar först imoron!
Dock så kollade jag snabbt en elevhandlednings grej, och skall tydligen göra en fotobok som skall då publiceras av min prao, kmr att bli intressant! Fick si och tesa ett viss program som jag skall då jobba med fotoboken i, får si hu d kmr att gå :).

Efter det så for man snabbt via Arnolds o köpte en donits till Julkki, som jag for och hälsa på med Iltsu då idag. Helt trevlit var d, hon blev genast piggare, och vi pratade o chillade en hel del! va hos henne tyyp nästan hela dagen? Sedan så fo vi ti R Kioski o sedan va jag o Iltsu tvugna att gå hemåt!
Hadde alltså en heelt uur trevli daag, och imoron så blir det då nya tag! Nu så ska ja väll få snabbt i mej något och fa o äta, ha d bra! :)
Hahaha, extremtpigg.se!
Men man får väll bjuda på sej själv! ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: