.

"Don't hate the player, hate the game"

Hej igen! Japp, idag har det varit en lång/kort dag. Skolan började 8.15, så jah, vaknade väldigt tidigt. Skulle har haft skiding i gympan, men på grund av min antibiotika kur, så kunde jag ej delta, så fick jag gå genast till skolan istället :).
Dagen var rätt så lugn, inget speciellt men man var väll med kompisar. Efter skolan så gick jag en liten sväng till stan och träffade några kompisar :). Hann bara vara en liten stund, för sedan så for man hem och lagade mat.
Inget annat har man hunnit göra, nu då man är tvungen att fara och sova redan klockan 23.00 om man vill fara någonstans under helgen, så är jag tvungen att skynda mej och skall väll kolla snabbt läxorna och hoppa i duschen.

Har haft endå helt trevliga pratstunder med kompisar, viilket då är alltid kul och trevlit med både randomnes och galenskaper haha ;).
Imoron så får man si vad man hittar på, skall väll oxå ta det ganska så lugnt, kuren sluta som tur imoron, jess!

En bild från igår, tattade från Ännäs blogg hehe ;)
Ännä, Iltsu och en liten bild av mej, haha man var verkligen med lixom! :)


En låt som jag lyssnat nu på igen, haha gamla och goda minnen, en av mina favorit
remixar! :D
Ännä som då tipsade mej för denna låt för länge sedan ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: