.

What if I say that I'll never surrender?

Chacha! Jaa, vad tycker ni om bloggens nya design? Tog en tiid, men nu kan man väll nästan säga att den e klar, fast kmr kankse att ske någo lite ändringar hehe ;D Men jaa vad tycks? För mycket eller kankse för lite? Man får gärna kommentera! :)
Och på tal om kommentarer, i förra inlägget så fick man några komentarer som ja blev faktist ganska förvånad över. Vet ej om ni läser min blogg, men d va trevligt att veta att d ens var nåågon som kollade iallafall på min blogg hihi :) Tack!

Enyway, igår så var man då hos Offi, helt trevlit va d nog som vanlit! :) Vi såg först en del av Sex and the City 2:an, älskar den filmen! Och så såg vi filmen Kick Ass, som var oxå heelt uur bra gjord, men tyckte att filmen var mera råare än vad jag förväntat mej, och att d hände lite väl snabbt allt i storyn lixom, som ni kankse förstår?
Han inte heller ta några bilder då, så beklagar :/. Annars så Offi, meiän on pakko olla taas! :D

Idaag så han man inte heller göra så mycket, vakna ca.12 tiden, lagade lite rummet och så fo man på träning. Efter d så fo man och hälsa på mommo och moffa, nåmera speciellt han man ej göra. Sedan så fo man bara hem och chilla.
Fast jag egentligen skulle har städat idaag vilket ja ej hann med, så får man väll göra det imoron då, och läsa på prov, omg.
Drömde annars en uur verklig dröm inatt, en dröm som jag både ville och inte ville drömma. Att man blev så glad i drömmen att man sedan då man vaknade inte var på det bästa humöret.

"What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one.
You're the pretender
What if I say that I'll never surrender?"

En ganska gammal låt, men som är otroligt bra! Synd att den har smått börjat glömmats bort,
eller d tycker jag iallafall. Bra text och så har den ju! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: