.

Higher off the ground

Hejsan, jaa har haft ganska mycket under det senaste dagarna, nyårsfirande, varit en hel del med familjen, träffat kompisar och städat. Fast jag idag kmr nog ennu att städa, då int morsan är nöjd för att jag int städat tillräkligt. Tack mamma då du slösar på min tid :) Men nåväl, tänker endå inte städa under hela jullove, så det så! :).
Har ganska nyligen vaknat (som vanlit), och skall väll snart börja laga mig klar för träningen. Imoron så ska man väll ä igen träffa mommo och moffa.
Hahha kan oxå bara säga att hadde en otroligt bra början till året hehe ;D Var först hos Offi och kollade på raketer, sedan fö man till Julkki o där va då en massa folk :) Men jaa, resten av kvällen kan ni läsa på Offis blogg ;).
Tjanå, resten av jullove blir et mysterium, ska väll komma på nå, har ennu kvar av julklappspengarna, så får si om man kan ha något av det till nån användning ;).

Bilder från nyåre:

Offi, jag och syrran :)

Offi och jag

Nelli och Offi :)

Såhär häälig var kalle hos Julkki haha ;D

Okej, någo random, no comments :)

Och Majja föstås, hehe ;D
Säg till om jag ska ta bort!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: