.

Dag 11 – Mina syskon.

Nå, jag har två syskon. En storebror, Samuel Salonen, och en tvillingsyster, Nelli Salonen. Samuel, eller no mera Samppe som han kallas, är 16 år och satsar mycket på hockey. Han spelar nufötiden i JYP sportgymnasium, alltså flyttade han för några månader sedan till Jyväskylä. han bor där med sin ena kompis i en passlig legenhet, där han då tränar, och såklart spelar och troligtvis går i skola :). Min broor kan vara helt trevlig, men det finns många otaliga gånger då man inte riktigt har varit sams ;p.

Hahah, en gammal, lite teini bild på Samppe, men får väll gåå :)

Och ja, min tvillingsyster Nelli är lika gammal som jag, alltså just nu 14 år, men om några veckor så fyller vi. Hon är ganska konsti, lite som jag hehe :) Nåväl, vi bråkar ju såklart ibland, annars så kan man väll säga att hon är min kära syster. Vi är endå inte identiska tvillingar, fast många troor det.
Hon gillar att sjunga, och har alltid varit lite mer intresserad av musik än jag. Hon spelar ganska mycket gitarr på friitiden, farsan bruuk väll hjälpa henne och så. Just nu hör jag henne sjunga och spela heh :).
Förr gick vi under 7:an i skilda klasser, men nu på 8:an så kom hon ti min klass, men helt bra e d ju endå :). Skulle nog kunna säga, att hon är viktig, såklart brorsan också, men ni förstår säkert.


Hihi, liite smått fjortis ;)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: