.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.


Japp, peruus randiga tajta tröjjan, hittade inget annat att ha
på mej helt enkelt, speciellt då man hadde ganska bråttom nu
på den underbara Måndag Morgonen :).
Tröjja: Carlings
Farkkulegings: Veromoda
Och så hadde jag på mina Lacoste tennare ennu.

Annars så ha d varit en långtråkig Måndag, dagen började inte så braa, blev lite sen, hann inte fixa mej riktigt, haha omg! :) Men nåväl, man klarade sig. Sedan sista timmen så mådde jag illa, fo lite via stan sedan hem o ut me hundarna. Blä! Tråååkigt liiv man har! Faan, och så ha man bara fått en massa skäll, tydligen så e ja en så hemsk och olydig tonåring man kan vara! Men jaa, kanske så e ja ganska så föbannad just nu, men må d nu ens bli liite lättare!

Och så har jag inte ennu hunnit göra Ivoria läsdagboken klar. Hadde tänkt jobba med den tidigare idag, men tyvärr! Faan, då man inte riktigt har aldrig lust. Men påriktigt, seriööst, lääsdagbok? Va e d ti fö nytta, ingen kreativitet alls i det ens! Häldre nu en uppsats en läsedagbok fö faan! E d faktist så att dom inte kann komma på nåån tråkigare uppgift?
Men nåväl, ja måå vara ganska så fitti på myki just nu. Men ska väll börja med dendä ivoria juttun nuu då.

Ska väll snart börja tänka om designen på bloggen, är annars ganska besviken att ja aldrig kan få nå riktiga bra bilder hit, kankse fö att jag dels äger ingen kamera.
Tänkte skaffa en ny header hit oxå, om man bara skulle få nåån tillräkligt bra inspiration, och annars tiid och så. Men kmr säkert att ske en förändring snart! :)
Hahah, synd att man bara har hunnit till dag 10, hadde lite glömt listan faktist.
Men nu så skall jag göra läsdagboken och hoppa i duschen.
Höörs!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Hannah
skriven :

sv: tack så mycket! :)