.

Would you hold it against me?

Hej igen! Jaa, mycket prov har varit på g, så tid har inte hamnat så mycket över. Anyway, i Måndags så var d en otroligt trevlig dag! Efter skolan fo man först hem via, sedan till stan och träffa en massa folk! :) Var me di en ganska så lång stund, tills jag for till Sonera butiken där mamma och syrron var. Fick en ny tele, som jag är helt glad över! Egentligen så hadde jag sakt att jag klarar nog mej med min gamla telefon, men nu e d väll trevligt att endå få en ny :) Speciellt då jag rdan haft dendä gamla telefonen i tyyp 3 år? Sedan så träffade jag oxå Offi, och var me henne en stund :). Fick oxå två nya toppar, helt basic svart och vit, då mina andra toppar hadde fått hål, nja vad kan man med H&M kvalitee.
Sedan träffade man oxå mommo och moffa, sedan beställde mamma oxå grill maat!

Annars så har det senaste dagarna varit inte såå speciella, chillat hemma och så. fast jaa, idag var d ju Hattdagen änligt Facebook, så hadde på mej en basker då jag inte hittade något annat hehe. Men förstår helt enkelt inte, varför lärare ens bryyr sej om man har på sej en hatt/mössa inomhus? Alltså man har ju som på huvudet, så hu kan di nu vara så jääkla störande?

Imoron så fyller jag faktist år, blir 15 då, känns ganska trevlit faktist! :) Och imoron så ska d väll vara någo konsär elr något i skolan? Får si va d innebär! ;)

Två basic toppar från JC, 24.90€ blev d väll tillsammans? Ganska dyrt,
men ville ha något med bättre kvalitee!

Min nya tele! Från Nokia ofc, både tutch screen och så kan man
texta och skriva med den som en vanlig mobil :) Var tvungen att ha
en med både tutch och type, för en blondi som jag skulle aldri klara
sig med endast en tutch heh ^^


Uh, im in lööv! ♥
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elin
skriven :

Grattis! :) En såndär tele har min kompis. :P