.

SRY

Javet, är en aktiv bloggare, men har haft då bloggpaus en vecka, behövde d p.g.a mycket, skolan bland annat, och har inte annars haft tid.
Men enyway, annars har veckan varit helt bra, mkt skola joo, men annars trevlit randomnes som annars förekommer i ungdomens sammhälle ;). Fick förra veckan gjord min tröjaj klar i Textilslöjden, blev helt bra tkr ja, kan inte ta bild på den just nu, men kmr att ta en bild på den säkert senare ;). Annars så finns ju en bild då jag har på den i Offis blogg.
Förar helgen va bra var hos Offi, och såg på "Vampires Suck" haha, föör torr humor som vanligt! :)
Sedan nästa dag hadde vi träningmatch mot Närpes B1, vann di väll 5 - 2, haha gjorde faktist mål! :D
Sedan så kom Emppu ti oss övernatten, bada bastu chillade helt enkelt, så som d ska vara! :)
Imoron så ska vi och spela en FUN Kval match ign, mot vem kmr jag inte ihåg, men hoppas d kmr att gå bra!
Sedan på kvällen så ska man väll på Solf, får sii hu d kmr att bli nu ;) Ska till offi och fixa oss, sedan drar vi därifrån till bussen! :)
Och ja, inget annat kommer väl att hända, skall försöka komma igång med bloggningen igen, im not gone 4 ever ;).
Och ja, så bloggar man ganska sent nu, ska väll packa väskan för imoron och så, får si med bloggningen under helgen, kan väll bara säga att ha d trevlit ni där oxå! :)



Lite musik som jag lyssnat ganska mycket på, både gammalt och nytt :).
Får man heelt braa fiilis av ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: