.

Out of the control now

Jajja, idaa så va d då äntligen Freedag! :) Skoldagen var lång, men trevlig :). Nästa vecka så börjar en ny period, alltså ett helt ny schema! :) Blir väll iallafall liiite lättare, hoppas jag.

Sista timmen hadde man då skrinning, sedan så for man till stan och träffade lite folk :) Sedan fo man hem via och fo till stan igen och träffa Mia och Offi! :) Vi firade med att fara till Rosso och äta en god middag :) Ah, härligt med mat!
Har inte träffad dessa tjejjer på länge, så d va ytterst trevligt! :) Vi pratade såklart en heel deel, och skratta :D Speciellt då jag ständigt fällde en sked, och oxå en penna då vi sku skriv nå juttu haha :).
Hadde alltså en heelt trevlig Fredag igen, och jag hoppas att ni andra oxå haft det! ;D

Imoron så ska man väll klockan 14 och spela till Närpes med laget mot SeMi, fåår sii hu d kmr att gå! :)

Jag och Mia, usch sov ca 5 timmar inatt! ;(
Syrran och Offi :)
Hhaha randomness i vessan! :'D
Hela gänget, tack tjejjer! :)
Fick detta av mina älskade vänner! Blev riktigt glad! :)
Fick oxå 10 € ennu av Mia, tackaar! ;D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: