.

But im too full to swallow my pride

Hej bloggen! Ja, har inte hunnit uppdatera, visserligen ha d hänt en heel del... Så jah, hann inte riktigt uppdatera efter Lördagen.
Kan bara säga, att Solf gick inte så planerat. Verkligen inte. Men ja mår bra nu, o ingen faara! men kan bara säga, att d som hände är inte något att vara stolt över, o det e jag inte. D är något man skall lära sej av, inte något att skryta om. Kan endå fortfarande inte förstå att det hände.
Men jag tackar er alla som hjälpte, är jävlit tacksam! ♥ :)
Men ja, nu under d senaste dagarna ha d inte hänt mkt, varit i skolan, oc chillat med vänner i stan och så :). Pratat genom en heel deel, och varit ganska så trött. Fick fixat min Prao plats i Kuntsi, kommer att bli bossit ;) Var i Tisdags med morsan och syrran där o äta i cafeterian, väldigt gött mat e d där! :)
Sedan så har det råka sej att jag blivit lite sjuk, men bara lite feber. Har sovit hela daan, chillat, ätit, sovit och chattat.
Imoron kmr ja no inte kankse att fara till skolan, men troligtvis så far jag dit på Fredag, kort dag blir d som tur då iallafall! :)
Och nästa vecka blir d då sportlov, schööönt ;)
'
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 kajsa!
skriven :

Sku du kuna berätta va som hadd hänt :) ?

2 Anna
skriven :

Svar: Helst inte här på bloggen iallafall, men om du kan ta kontakt med mej via facebook eller något så kan jag berätta :)

3 kajsa!
skriven :

sv; jo!:) Det var nog jag :)