.

Work it on the floor!

Hejsansveisan! Japp,som ni kanske kan see så natt bloggar jag, men vad kan man då d e Fredag? ;)
Kemi provet gick helt okej, fattade inte vissa saker men något fick man ju skrivet, fick oxå ut Matte provet idag, och kan bara säga tack Harry! :)

Annaars så e d (var det) 1 April, lurade iallafall 3 folk ganska så rejält, med samma skämt, som ja int vet om ja ens iss skriva om här hehe :D Men den funkade iallafall ;)
Sedan genast efter skolan så bytte man om till fotiskläderna och stack iväg till Ehnvallen för match mot B - FM flickorna. Matchen slutade dock 0 - 13 heheh meen vad kan man, we are playing the game!
Sedan så ha man då hälsat på mommo och moffa, sedan fo man till butiken och köpte lite snacks, och tortillas åt man oxå ofc! Kan bara säga att chili majschips och american dipp är alltför beroende frammkallande :).
Sedan så ha man då kollat lite på TV och på nå film, men orkade inte titta på filmen till slut. Nu så ska man väll snart fara och sova, har inte lust att vaka.
Imoron så e d ju Solf som jag då far på, vårens sista e d ju. Får si hur det kommer att bli! Far iallafall till min ena kompis övernatten, och far dit med bussen ofc, haha ska väll bli kul att träffa en massa kaverin :).

En sak bara som gör mej lite störd är att hur folk klagar på att "solf suger, blää. Okej, jag förstår nog, men om man då endå är vid själva Solf platsen, så varför kan man inte bara göra det till något roligt istället för att klaga hur tråkigt och skit d e? Själv ser jag no inte d som "den bästa ihq partyt ewer!", men emellanåt ha d varit helt kul där, och istället för att bara vara så negativ över allt, så varför inte då ens försöka göra det till lite mera positivare?
Okej, detta är då min åsikt, och vill inte att nån skall ta d åt sej på något negativt vis. Såklart är vissa ställen bättre än andra, men varför endå klaga då man kan själv göra det bättre? Just my oppinion.

En låt jag laggat ganska såå länge under den senaste tiden, får såå fiilis ;)
Fast originalet heter ju "Wet", men jag gillar båda versionerna hehe :)


Hihih gammal, bjuuder :)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: