.

Usually I'll be gone before the morning lights

Hejan igen! Oj, har haft ganska så mycket, har mest läst andras bloggar, men nu börja man fundera om man skulle uppdatera sin oxå? haha :D
Enyways, idaa så e d ju finally Torsdag, skolan va helt ok, fast man hamna och städa i Hyklan istället för att laga mat. Sedan efter skolan så fo man då ti stan o va först med morsan och syrran o äta good kanttarell soppa och citronostkaka, nam! Seda ha man väl gårr eunt i stan o prata med Iltsu, träffade oxå några andra tyyper där :)
Äntligen så ha jag börjat använda min skinnjacka, nu då d äntligen blivit varmare. Svart skinnjacka plus röd tubhalsduk, ganska så min stil iallafall ;).

Annars så ha man under det senaste dagarna varit med en hel del vänner,proppat i sig pizza och hamburgare, tränat bort en del av det och sedan var man då i frissan igår. Färgade utväxten och toppade topparna och klippte pannluggen oxå lite korttare, inte såå mycket annorlundare men skönare att få håret lite mera vårdat! Blev helt nöjd faktist :D

I Måndags så va man ju då efter skolan med Nora, syrran kom oxå med sedan. Vi for till Gina Tricot för att testa kläder, vi pratade och skrattade en hel del o pjasa, tills sedan man bli nära på att bli utslängd därifrån... En vakt kom och sa att det kom klagomål om att "Vi ropade och kastade kläderna på golvet" haha, okej vi var högljudda men inte kastade vi kläder! men man blev ju tvingad att föra alla kläder tillbaka, till och med såna vi inte ens hadde testat. Men allt gick ju endå bra tillslut! :)
Imoron så ska man fira Emppu som är 15 år nu, grattiiz! Blir väll pizza och filmkväll, ett trevligt sätt att spendera Fredags kvällen med!


Såhär blev det då, fräschare :)




Och så gick min plattång sönder, fan! Får väll låna syrrans istället,
min kära plattång som har varit i vår familj i säkert 5 år elr något
R.I.P.
Nån som har tips på en bra plattång i ett passligt pris? Vet att Babyliss e helt bra,
och Björn Axén, fast det kostar ganska mkt bara. Men nån som kan tipsa om nå andra? :)


Och så en låt som jag börjat lagga på, Mohimbi ft. Nicole Scherzinger - Coconut Tree,
så sommar och party fiilis!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 offi
skriven :

oioii man får så sommarfeeling av dendä låten!

huur mår min Anna nuudåå? :)<3