.

Freaky like me

Hahah, hej igen! Idaa ha d vari en ganska så trevli daag, elr heelt normal i mitt fall ;) Dagen började med, att jag fick 4 i Fysikprovet, och måste kanske göra om hela kursen. fast imoron har vi stöd i det, så d kmr att hjälpa en heel deel :) Efter all möjlig missnöjje, fortsatte dagen heelt normalt. Enda tills jag skulle gå ti Finskan. Ja pratade me Katsu, huvudet vänt mot henne medan ja gick. Plötsligt hörs det BAM! Å jag går rakt in i en dörr. Vissa skrattade, alltså Bagge, fast jag återhämtade mej ganska snabbt fast man blev lite yr efter det. Sedan då jag går in till Finskan, får ja höra av Ina "Du fick ett sår, du BLÖDER!", fo ti vessan å så mej i spegeln å tänkte " Shiieet, hu blev d ett såndärt sår?!?!". Sedan fo man ti Skolhälsovårdan och fick höra" Du måste fara till sjukhuse å limma detta sår!".
Å jaa, svullet blev d ju, å lite såde blått å trevlit. Eftersom ja limmade d idaa, så kan ja int fara i duschen, utom föst imoron. D kmr att bli ett litet ärr, som kmr sääkert att vara en trevlit minne, men d kmr no att läka ganska snabbt.
Om ungefär ett halft år fick ja höra att då kmr ja att få sii hu ärret kmr att vara :p
Fick min Textilslöjds uppgift klart, som ja kankse kmr att ta bild på, fast man ha säkert redan hängt upp det i matsalen.
Har nu annars bara vari hemma å chilla, ska snart börja läsa på Engelska prove tills imoron, kan inte faila det oxå!
Fö jaa, måst faktist skrpa mej i skolan... :)

Plattade inte håre idaa, laga no volym å fixade pannluggen,
men annars ha ja int rikti gjort nå anna :)
Ska börja chilla me käära engelskaboken Top Ten 2! <3
Såhär ser såret ut nu ehehe ^'
Lite svullet hade det blivit, å värkte, å blödde, men heelt bra e d nu iallafall
;) Lyckas man så lyckas man, speciellt om man e Anna Banana!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 michelle
skriven :

sv: haha okej bra att ja int e ensam :D:D

2 Ina
skriven :

Haha! Ja skratta faktist först ganska rejetl, men sen fråga ja ju hu de gick, å inne i klassen märkt ja att de blödd. ;oo

Men ja tror att dedär ärre int kmr att synnas så mkt, min brorsa ha ju å fått stygn där å ärre syns int nästan alls, bara om man kållar riktit närä å nogrant. :)

Btw, hu mår du idaa, ja va ju int i skolan då ja e sjuk så tänkt bara hu du mår efter dendär lilla smällen? :) <3