.

Tisdag 11 Maj

Hej igen bloggen ;p. Jaah, idaa va d då en låång daa i skolan idaa. Första timmen va d dåeh Matte, o ja fatta som vanlit int någo av d ^^'. Nå, en orsak va iallafall, att ja va tvungen att fara till Hälsosystern mitt på timmen. Förra veckan så va ja ju lite förkyld, och under natten så hade d då blivi värre ;<. Ont i halsen har man då oxå, så ja ha int kuna fara på träningar p.g.a flunssan. fan!.
Annars så va då dagen lika vanli, för vanli tkr ja. Inget speciellt va d, kanske va d p.g.a att varken Calle elr Ina va i skolan idaa ;/.
Har varit lite nere idaa, tänkt igenom saker o ting. Bland annat så handlar d om hu snabbt allt ha gått. För en tid sedan va man då i låge, sedan så hamnar man plötslit i en heelt ny skola som man int hadd nå aning om hu d sku bli. Allt ha bara blivi så olikt sen förr, jag har ändrats en hel deel, utsidan å insidan, samt oxå av mina vänner från låge tiden. Både positiva o negativa saker har man vari me om, sånt så d e fö alla.
En tid sedan var jag en låång period riktigt nere, nästan deprimerad. D kanske syntes en hel del i bloggen, då ja skrev oftare om mina tankar o.s.v.
Nu som tur har saker o ting blivi bättre, o nu så ha d kankske sjunkit en grad elr så. Kankse beror d på d att man kanske har vari lite stressad, om hur bl.a sommaren skall bli? O vad d sen efter d kmr att hända? ;o.
Iallafall så tänker jag aldri nå mer fara till d som va förr, utom bara si framåt och få nya möjligheter i saker o ting, ta i allt som man kan få. Som sakt, d kmr alltid nya möjligheter ;p.

Nu så e d bara en dag kar tills man äntligen får lov ;D. Skall säkert bli en rolig helg, hoppas jag iallafall :>.
Nä nu så har ja skrivi tillrekligt, måst väll helt enkelt böri nåån gång ens se på läxor o så (a).
See yah!
Anski



Kanske en ny blivande Facebook bild? Elr va tkr ni? ;p
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bellu
skriven :

jåå. fin bild (:

2 cecci
skriven :

joooo :)