.

Onsdag 12 Maj

Hej igen! Nu så e d ääntligen loov ^^ Egentligen så skulle ja int vila blogga, fö ja e bara såå trött.
Idaa så blev ja då extra sjuk, fick så jäävla ont i öra mitt under natten ;( Så jaah, då ha ja då bara vari hemma, o så på en film ^^. Sedan så foo vi då till läkaren, o fick en Antibiotika kuur fö 7 dagar (Y). Så nu så sitter ja bara å vilar. Bara skönt att få vila ett tag, jag har ju vari fökyld redan länge, så ja hoppas d blir nu bra efter Antibiotika :). Hadd nämligen då öroninfektion ;(. Annars så ha min dag vari helt braa, fick chatta me den man vila å såå ;).
Så jaah, mitt lov blir no då bara mest att vila, men kanske ja orkar gö ens någo hoppas ja ;p.
Men ingen träning kan ja tyvärr int faa på >< fuck. Sku bara ha lust att träna.
Men ja troor no d blir genst bättre efter kuuren, enda till nästa Tisdaa e d ju bara, o myki vilas får d no bli.
Ikväll så ska ja no bara vara me familjen o see på film. Hoppas vi siir på nåån bra leffa, sku ha lust att sii nåån rikti braa :).
Så tydligen så får ja no bara ta d lugnt nu under lovet, så ja hoppas ni alla andra friska människor ska ha d så braa ;D (Y).
Nää nu så fåår ja no sluta va på datan, annars så fåår ja nå feel :p.
See yah!
Anski



Google



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: