.

Torsdag 11 Mars

Jaahas, nu innan ja skriver om att hu ja ha haft d idaa, så vill jag få ett slut på ett litet gräl här i bloggen Som vissa har märkt, så finns d en heel del kommentarer i ett inlägg, och d lilla grälet vill ja få ett slut på.

Ja ha just märkt vad d hela berott på, ett stoort missföstånd från både mig och andra som skrivit. Ja ber om ursäkt. Jag vill verkligen inte att folk ska tyck illa om mig, och jag vill verkligen inte skylla på en oskyldig. Men som den stora sanningen är, så ha ja haft en hel del press från  alla håll, skolan,vänner och familj, så inte undra på att man blir ganska arg och iriterad fö ett litet smått elakt kommentar. Och dessutom böri denhä grälet börja vända om ti ett heelt annan sak än va d från början var.

Efter som d verkar som om dendär anonyma personen som börja allt dehä känner mig, så varför kan inte hon/han komma och säga d ti mig? D är vääldigt fegt att börja kalla en naivit på nete dessutom ANONYMT! Ja skulle gärna vilja veta vem d egentligen e . Ja e int arg på d va ja blivit kallad för, utom d att många använder ord som dom int vet alls vad betyder.

Egentligen så bryyr ja mig int så myki vad andra tycker, men ja e endå ganska sårbar. Många har fösökt hacka ner mig hela tiden den senaste halvåret, så snart får d väll böja vara nog. Men som sakt, ni slipper int från mig hu ni änn vill d.
Jag hoppas att du nu anonyma personen läser detta.
Jag vill inte heller göra dehä ti nåån större sak, så va som nu än kommer att komma som kommentar så låter ja d bli.
Redan på lågis så råka ja ut fö allt möjliga konflikter och baktalning, så nu orkar ja int mera delta eller orsaka något. Största delen ha varit endå ett stoort missföstånd. Egentligen så kan man säga att alla små bråk/gräl ha varit missföståndar.
Ja tycker att vi kan sluta med detta och gå vidare, så d så. Ja vill int verka svag elä nå, men ja vill inte ha nå mera problem i mitt liv just nu, och ingen vill ju egentligen ha problem, där man nu skulle vara skyldig. Alla vill vi ju slippa vara skyldiga.
Jag har gjort många misstager, såna som ja värkligen ångrar, såna som ja önskar att ja aldri sku ens ha gjort, men d hjälper endå inte att stå och ojja sig fö ett misstag, utom d bästa saken som man kan gö är att bara gå vidare.
Just nu ha ja tagit d så hårt är just p.g.a d att man inte riktigt mår så bra av all press psykiskt, som man känner nu som hårdast i denhär åldern.
Låt oss alla fölåta varann.


Min dag idag ha annars vari ganska bra, fast d va en lång och tung dag. No va man ju som tur med kompisar och så ;). Men dagen blev genast lite bättre då jag och syrran fo me mamma efter skolan ti Wayne's Coffe elä Cafe hu d nu än va ;P. Ja to en good Kyckling Wrap, Ice tea och god cheese cake ;) mm, d va så god och frescht, fast d e ju känt just fö d :P. Sedan då vi hade ätit så fo vi ti Anttila, ja skulle välja smink och syrran skulle kolla på skoor. Sedan så såg vi Millaa ♥ Vi prata en lång stund, fö vi träffas ju int så ofta.
Sedan fo vi ti Citymarket då ja int hitta rätt färg på sminket i Anttila, hehe ;P. Men som tur så hitta ja d där ;).
Och nu sitter jag här hemma vid datan och läser ELLE som mamma köpte ;) Ja gillar modetidningar, fast jag int följer mode så myki. Men d  ju bra att veta vad som händer i modevärlden, och så får man ju veta om just kläder så man kan kombinera och utcveckla sin personliga stil. Och så kan man hitta tips på skönhet och smink, så finns d ju såklart myki annat nyttigt att veta, t.ex. filmer och konst.
Nu så har ju som sakt "skömans" randiga tröjjor kommit tillbaka, och såklart svart och vitt. Ja tycker speciellt om d, d e tillrekligt simppelt och räddar snabbt då man int vet va man ska ha på sig.
Såhär ser jag på saken, men vad tycker ni då? ;)



Just sånhär enkel randig trjöjja :)

Bilderna: Google
Hiss eller Diss? ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: