.

Tisdag 23 Mars

Jaa, dagen va som tuur kort idaa, så d var iallafall en positiv saak ^^. Idag så var d Trafikdag, man skulle vara i en viss färg om hur relationstillståndet var. Röd om man var upptagen, Gul om man var på G och Grön om man var singel. Tjanå, Jag och många andra deltog inte, ja orka bara int lixom :p. I Teckning så har vi fått som uppgift att göra en egen version av tavlan "Skriet" , och först så visade läraren nån klipp från filmen "Scream" :D. Tjanå, den va no helt bra, fast jag annars inte e så fötjust i skräckfilmer. Får lätt trauman och så ^^'. Så som jag hadde det då jag hadde sett filmerna "The uninvited" och "Creep"... Men nååh, då man är ung så skallman ju testa på saker och ting :p. Syrran och jag hadde samma t - shirts idaa, annars bara, för att vi hadde fått så fina likadana t - shirts av mamma :D. D står "Gone Rock Your Ass Off" på dem, hehe ;D Sjutton i hur många blandade på oss, fast vi inte ser så lika ut och vi hadde olika acessoarer... Fast nå, vi hadde ju båda ennu fiina Shine leggins, fast jag hadde no vita tennare och syrran svarta. Men jaah, dagen var helt ok annars, d hände int så myki. Och imoron så blir d en sådär passligt lång daa...
Jag har ju bloggat om att jag ska börja jogga, tänkte göra d idaa, men nu så vet ja int rikti... ^^' Men fick iallafall instoppad liite sallad i mig, som va no heelt gott :P. Fast ennu finns det bättring, äter fortfarande glass... Men so what, manmåste ju få leva ett liv? Speciellt ennu då man är ung ^^. Men  nu så skall jag troligen börja gå och sova...
See ya!
Anski



Hehe, sånhär t - shirts va d ;D Och så fick ja låna syrrans fiina scarf :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sofia
skriven :

åj va najs skjorta! ;> I LIKE !