.

Tisdag 16 Mars

Jaa, så nu kan man säga att ja ha haft en deel bloggpaus. Har int helt enkelt orka, och speciellt då d ha vari dedä lilla grälet... Men enywäy, förra Fredagen så var vi och så på "My fair lady" (hu den nu än stavas) på finska teatern. D va en heelt sjukt bra teater skall ja säga! D va ju en musikal, och alla var bra på att sjunga :). Efetr teatren fo jag,syrran och mamma till subway och äta ;P. Sedan fo vi hem.
Igår va d bara en enda lång dag, int så speciell. Vissa var lika dana, som vanlit...
Idaag så var d en kort daa, va hoss tandläkaren, så jag behövde vara bara på första timmen, och halva sista timmen :D Bra va? Nå, skönt att slippa från skolan lite lättare ibland... Fast jag slapp redan från tandlekaren 10.50, och timmen slutade först 11.35, så fö ja no endå en sväng till stan ;P. Imoron blir d nog int nå längre dag, eftersom d e lärar strejk. Nååh, bra att denhär veckan blir lättare än den förrah.
Skall kanske ladda upp nå bilder från sportlovet om ja hinner, får hoppas att ja hinner ;). Och så ska ja kanske ta nå egopix oxå, eftersom ja har så få bilder på mig. Men, ja blir endå aldrig bra på bild -.-.
Jag lovar att ja ska bättra på uppdateringen, ibland e d ju så att man har lite mera att göra, emellanåt inte. Men ja hlr d va ja lovar ;). E heelt fast i en låt: Morning after dark - Timbaland ft.SoShy & Nelly Furtado, den ger bara så braa fiilis ;). Man orkar lixom göra mera, fösöka mera, man får så bra självsäkerhet av den. D e va ja iallafall tkr. Men nu så skall ja börja kolla på bilderna, och göra mig klar fö moronen :P. See ya ;)
Anski


Bilder från Lumilinna , Snowcastle:


Såde så d ut då vi givk diit :P


D står: Lumilinna Snowcastle 2010


Thihih Nelli ;)


Nåån konsti lekplats ;P Allt var gjort av snö och is


Såklart så ska Nelli vara aktiv... ;)

Wow! Tänk vad allt man kan göra ;O


Fina skulpturer av snö...




... Och is :D




Cafeterian va fiin :)
Dehär va bara några av alla bilderna från Lumilinna Snowcastle, orkar int ladda upp alla bilder presis ;)
Men hoppas att dehä dyger, och nu måste ja skynda mig... See ya!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: