.

Söndag 28 Mars

Juuh, nu e d så att jag har så tråkit att jag bloggar nu liite :p. Idaa så e d ju Söndaa, och som ni vet så e mina Söndagar inte allti så speciella. Men jaah, så idaa så blir d städande,hund skötsel och träning som gäller. Kanske jag borde kolla lite hissa provet oxå som vi har på Tisdaa? Tjanå, d får man ju se sen. Faan då ja inte vet var finska bokresecions boken e ^^'. Tja, kanske ja hittar den (hoppas ja) thihii ;p.
Annars så blir d no troligen mest chillande idaa då, som vanlit.
Skulle ha lust att fa i bastun på kvällen, så att man får en någolunda bra start på veckan, rengöra ansiktet och så.
Har äntligen böri få en rikti bra hy :D Ja troor att d e tack vare att ja börja använda Neutrogena, d faktist funkar! :D och så använder jag oxå Brevoxyl, som oxå funkar helt bra ^^. Man kan köpa Neutrogena i Anttila troor ja, men annars så finns dom båda produkterna att köpa i Apotek. Och så använder jag nåån s.k M&M anskitstvätt och fuktighetskräm, som e oxå heelt bra :). Dom finns att köpa i Ihohud.
Funderar om jag skall börja skriva om skönhet, eller vad tkr ni bloggläsare? ;) Tjanå, ja får väll se om den delen.
Men nu å skallja börja så småningom börja göra liite i ordning saker och ting här hemma.
See ya puzz.

Anski


Fotoraf: Bella ©
Redigering: Jag ;p
Bäst igår hoss Bellaa ;) Fjårtiz posen (Y)
Bryy er int om min cp miin :p

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: