.

Lördag 27 Mars

Jaja, nu så ha d vari heelt kuul igår och idaa ^^.
Igår så va d Fredag, och skoldaan va heelt kiva :). Allt blev roligare efter skolan, då vi skulle först ti mommo, och sedan så for vi för första gånegn ti Vinden :D. D va heelt kuul där, fast d fann många som jag inte hadd trott att sku va där, men ja, d e bara rolit att få se folk som man int ser nå ofta :). Vi chillade en heel deel, prata, och kolla runt dedä ställe dåeh :p. Sedan då klockan var då det skulle vara Andakt däär, så for alla ut och vi hadd snöbollskrig. D va heelt kuul, fast då jag skulle fly så for ja då såklart vid d djupaste stället vid snön, så föll jag och alla böri kast på mig... Hahahah fään va d va kuul ^^. Sedan så kom farsan och hämta, å vi foo hem.
Idaa så börja dagn me att ja vakna sent ^^Hadde tyyp vaka ganska länge... Sedan så chillade ja liite, fo ut me hunden o.s.v. Sedan så gjorde ja mig klaar och vi fo ti Fammu och äta good mat :). Sedan så for vi till bella och hadd filmkväll. Victor,Bagge,Syrran,Calle,Bella,Patricia,Petra,Julia och jag va däär, och vi hadd så kuul :). Först så så vi ju såklart på filmen, som hette väll tyyp " Save me the last dance" elr nå. Efter filmen så var alla liite på G :p. Vi prata,skratta, va heelt enkelt liite gaalna ;p. Men d va heelt enkelt en jäätte roli kväll! :D Synd att d va så kort tiid, men nästa gång så ska vi no va längre ;). tackar alla som va mee! Och tack Bella fö att du bjöd in oss :).
Skulle ha lust att ordna en party nåångång, vi fåår  see då d vill bli en :). Och kolla min väns Bellas blogg: www.belluismyname.blogg.se, värt att see ;D.
See ya peapole, hawe fun ;)
Anski



Google
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: