.

Lördag 20 Mars

Jaa, nu så har d igen liite gått snett me bloggandet ^^' Veckan har annars vari heelt bra i skolan, men den bästa dagen, eller no mera kvällen, var igår på Fredag.
Vi 7:or i Övis skall ha två discon, och igår så var d den första. Jag,Jessi och syrran hade tänkt fara till den andra discot, men eftersom d va fö liite typer på den första så foor vi diit istället ( och många chill typer skulle oxå fara dit). Och det ångrara jag verkligen inte! Allt blev bara så gaalet och kuul! D va jäätte kuul att ordna d ;). Vi dansa me kaverin, bestämde över alla däär hahah ^^. Men jaa, d va en av mina bästa kvällar ja nånsin haft ♥ Alla var så trevliga, och vi hadde kuul tillsammans, så skulle ja bara vilja ha d varje dag, i skolan oxå ;). Vi dansa både snabba och tryckare :P. Som sakt, d va bara så bra att d är svårt att beskriva det me ord. Heelt sjuukt lyckat va d, ja tackar alla som va däär ♥. Har ennu en så bra fiilis från d, och jag hoppas att vi ska få ha ett till party snaart ;).
Hehe, somna me alla kläder och smink på, så ni kan gissa hur ja så ut då ja valna... ^^'. Idaa så skall vi vara hoss Milla på filmkväll, d bliir sääkert jäätte kiva, presis som d allti brukar vara ;D <3.
Men nu så skall ja börja äta lite frukost, så ja önskar er alla en riktig bra helg!
See ya!
Anski



Google
Disco, Disco, Good, Good ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sofia
skriven :

haha DISCO DISCO GOOD GOOD :'DDD haha de va bässsst då(;;