.

Söndag 18 Juli



Omg, ja vet att ja int e nåån speciell braa bloggare, speciellt me uppdateringen :'D. Nå, hadd väll en blogg paus denhä veckan. ha gjort allt möjlit, minns int rikti heelt allt ehehe, tröög :p. Nåh, ha måla om mitt rum till vitt, d siir heelt olikt uut ;o. Fiint ha d iallafall blivi, myki klarare o finare, ska no ladd upp en bild nåångång å viis :).
Idaa så ha d vari en lång o roli daag :), har varit hoss Bella o fira hennes 14 årsdag, grattiis Bellaa <3 Diit kom iallafall jag, syrran ,Linn, Pensel, Putkinen och Bella dåeh oc ;p. Vi va hoss hene då kl.14, fick dock liite brottom, men vi hann faktist diit först, wau ;o. Nåh, vi vänta på att alla komm diit, å så foo vi å käka nå gött o prata om allt möjlit ;D. Sedan böri vi fota o allt möjlit annat :p. Sedan blev klockan plötslit den tiiden då vissa måsta fara ;/ Men vi som va kvaar va en stund till :p. Vi prata o hadde mycket kreativa ideer :'D.
Sedan ca. kl.18.30 tiden? Så foo aj o syrran ti Offi o hälsa på, Juli hadd haft nämligen konfirmationsfest, så vi kom diit då å gratta å annars häls på :). Vi ååt salad o graderakaku :P. Så prata vi en heel deel o va allmänt random, speciellt då Nelli komm på en teorii om hur en Marsu skulle kunna fövandlas till en Mursu, o Offi hååld på me nåå Mursu terapi hahah :'D. Nå, vi va nu däär en låång stund, tills pappa kom å hämt oss kl.21.45.

Jaa, nästa vecka skall man fara ti Kokkola cuppen, på Torsdag till Söndag, så ja, bloggen bliir no stilla då :p.
D bliir sääkert kuul där, ha hört att d ska bli tyyp 3 partyn där, hoppas man orkar fara diit fast d e en heel deel Kokkola boa däär eheheh ;'D
Nåh, har int riktitgt så myki annat att blogga om, ska no nuu bara ladd upp nå bilder från idaa ;D


haha repes då ja såå denhä bilden :'D Siir gaanska mysko uut, men
Putkinen fota endå så fiint ;D


Låna Bellas Svea pipo ;D


Fjåårtiiwz styleeh <3 ;D


Pensel , Bella, Linn, jag, Nelli och Putkinen från vänster :)

Tack Putkinen fö bilderna :)

See yah!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sofia
skriven :

MURSU TEORIA<3 hhaha tuli ainaki naurettuuu ::'D

2 putkinen
skriven :

hahhah, hande fösta bilden blev påriktit bra (: vassågod :D <3

3 SANNA
skriven :

SV: Okej! :) jag svarar på kommentarer! :)

Är allt bra med dej idag? :)



Ge mig gärna tips på vad jag kan skriva om i

min blogg! :)