.

Fredag 30 Juli

Hej bloggen! Har ganska just fixat mig, ska äta pasta o köttbullar o fixa lite här hemma, sedan ska man fara ti Offi över natten :D.
Sry för dålig uppdatering, har haft en liten bloggpaus, o haft myki ti gö annars.
Kokkola cuppen va helt kiva, vädret va int kankse allti d bästa, men lite solit va d emellanåt :). Partyt va helt kuul, d ordnades i nightclub Calle, myki människor va d däär, utomstående slapp oxå in, fast d va lite dyrare fö dom som int va me i Cuppen. Nåh, alla hadd trevlit och kuul, orkar int fara mer in på nå detaljer ;).
Tjanå, vi kom tyyp på 7:nde plats, men d va braa kämpat tjejjer! ;D
Efter Kokkola Cuppen fo man då ti villan fö ett dygn, sedan slapp man äntligen hem :).
Int så myki ha d annars hänt under veckan, ha vari me kaverin och såå ;).
Synd att d e snart bara 2 veckor kvaar av sommaren tyyp, känns som om sommaren har just börjat! Hoppas man hinner ennu göra en massa förrän skolan börjar, bara ett måste!
Vädret har ju vari ganska skiit nu under den senaste tiden, regningt och mulet, uch säger ja bara! Men idaa så e d heelt häälit väder, varmt och ganska solit, jag gillar :).
ja vet att min blogg e int så intressant, men skall fösöka bättra på d! Fast nå, blogglusten har minskat en deel, men ska endå fösöka komma på mer att skriva om, fö ja älskar egetligen ti att skriva om saker o ting eheheh ;D
Men nu så skall jag göra allt d ja ska förrän man sticker till Offis, men ska nu snabbt ta en bild ;p
Jag just nu

Och så en lååt som ja ha lyssna på ofta, ger party feelis, bl.a Kokkola partyt ;)

Enrique Iglesias ft. Pitbull - I like it
See yah!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 M
skriven :

hu kan du ha såde öppen topp????

2 Anskih
skriven :

nå fö ja kan :)

huså? ;p