.

Torsdag 28 Januari

Hejsan igen ;) Hehhee, har haft ganska mycket det senaste dagarna, så jag hann inte riktigt blogga... Igår så var ja på träning, inget desstumera, men i Tisdag så hade jag jätte kuuul ^^. Jaa, man kan säga att d va en ganska shopping dag den daan ^^. Skoldagen var normaal, chillade... Efter skolan så gick jag till staan och kolla på högklackade "nilkkurin", Sonya va me mig en stund♥ Men jag hittade inga fiina... Vi var oxå i KICKS (har int riktigt vari däär ^^') och kolla på meikki. Mot kvällen så fick jag mamma med mig till staan, och jag fick en ny foundation, som är mycket bättre. Och så handlade vi en del i citymarket :P. Sedan så körde vi till GW galleria, och j´då fick jag så snygga skoorh ^^i löööv dem♥ Ska kanske snart ta bilder på dem.
Idag var d en låång dag i skolan. Men som tur så klarade jag den oxå haha :P. Och just nu så sitter jag och baara chillar, men ja måste no snart börja läsa till matte prov -.- argghh, ja hatar matte! >:(.
Snart är det bara några få dagar till min födelsedag ( 3.2) och konvent (5.2)♥. Yeeah, ja kmr att vara en riktig fjårtiz på konvent thihihi ;D. Nå, ni får väll stå ut med mig bitchees ;). Åh, ja vill så bara ha en adidas jacka! Skall spara till en, då ja önskar bara pengar till födlare :) ( fast skorna och foundationet var en present i förväg). Uuh, orkar int vänta! Men see ya, måste böri läsa nu, och göra liite andra saker oxå :P.
Anski



Tyyp en såndär ja kollade på? Kanske e de ju inte riktigt en jacka, men den e liknande
och såå snyggh ♥ ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: