.

Tisdag 5 Januari

Hejsan på er alla(som nu läser min blogg)! Jaah, nu ha jag äntligen fått en ny header på min blogg, jag tackar igen Isabella ^^ Ja, hann inte skriva igår, hadde myki att göra då så ;D.
Ja, igår så var det igen jag,syrran och Sonya i staan ;P. Vi hadde som vanligt väldigt roligt. Vi dela på en Rodeo, d va bara så namm! Vi gick runt och kollade, och så fixade vi våra tummnaglar i en ny manikyr ställe, 2 € per finger var d, så vi to bara ett finger fö att testa. Jag fick en fin leopard mönster, syrran fick Engelska flaggan och Sonya USA flaggan, dom blev bara så skit snygga! Vill till födelseklapp ha d på alla naglarna ;P. Vi får nu se... Sedan så träffade vi vår vänn Erika<3. Sedan då kl va nära 5, så for jag och syrran ti mommo och åt good mat ^^. Efter d så for vi till Emppu fö ca.1 timme (fast jag som vanligt kom lite senare ;D) vi spelade bl.a Naruto :P. Då mamma kom så kom Emppu till oss och sova över hoss oss :3 Lika kul som vanligt me Emppuuh.
Ja, idaa så vaknade vi ca. kl. 11.15 ^^. Ja, vi fo ut med hundarna, Emppu fo hem, och jag och Nelli fixade oss muahahah ;D. Ja, sedan kom Erika och hennes vänner och familj :P. Vi hadde det helt kuul ^^. Sdan så kollade jag på Naruto episodes på narutoget.com. Tja, jag gillar en del manga ^^'. Ja, bilderna som jag länge redan har lovat att laga ut på bloggen kmr så småningom, då jag har tid med att laga dom i datorn och redigera dom... Ja, ses igen i moron bloggen!
P.S: Vad tkr ni om bloggens nya design? ;P
MVH: Anskih
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 A N N A
skriven :

Urcool bakgrundsfärg du har! :D

& jo, rätt ;)

2 Emppu
skriven :

Nelli laga brittiska flaggan. :) <3