.

Tisdag 12 Januari

hehee, d ha vari helt kiva d senaste dagarna. Skolan ha vari helt ok, ochha äntligen fått vara me vänner ;). Haha, förra lördaan ( Lördag 9 Januari) så var vi ju hoss Offi. Vi va uppe enda ti kl.6.30 på moronen, och vaknade kl.14.30 på daan ;P. Vi hadd så kuul ^^. Idaa så va hj efter skolan me Ina och Ilhan, först fo vi ti bibban och låna seriealbum fö vi ska ha tyyp bokresecion. Sedan fo vi ti stan och chilla ;P. Sedan åt vi lite och dela en Euroshopper :P. Sen fo ja och Ina och kolla i Ginatricot och sedan fo ja hem ;<. Ska säkert gå och se på Avatar ikväll me kaverin :> Jee äntligen får ja se den filmen ^^.
Sees!
MVH:Anskih




Bilderna e lite stora, men ja ladda dom snabbt nu från Google.
Ja använder två olika foundations, en för torra områden (Revlon)
och en annan foundation ( Maybeline) för att täcka över andra finnar och så. Jag använder stay matte
pouder från rimmel för att minska "shine" heten. Jag använder oxå cover stick från Rimmel för att täcka d rödaste finnarna. Jag försöker att sätta mindre smink, fast det inte syns. Men ja ha iallafall blivi bättre på att sminka mig ;) Fast, ni kan ju tycka annat ;P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: