.

Söndag 31 Januari

Nå moi! Jaa, helgen har varit riktigt fartfylld nu, men nu så hinner jag äntligen bloggah :D. Jaa, i Fredags så var det en ganska jobbig dag. Kände mig fuul hela daan -.- Faan, nå ibland har man som sakt "crapy" days. Efter skolan så fo jag nästan genast hem ( nå förutom att man kollade vad alla andra tyypäär hållde på me ;) ). D va nämligen Millas kalas då, och mamma hamnade att sjutsa en massa :S. Nå, men vi kom framm till Milla sen iallafall ^^'. Vi hadde heelt kuul, vi så på 3 leffan, först på Merirosvo Radio ( ni som inte kan finska så Sjörövar Radio). D handla om då man inte fick spela rock i radio, tyyp 60 elä 50 talet va d? Sedan så pratde vi och spelade Anden i glaset me Milla,Karro,Emppu,Jenna, och Jenna ;D. Fast Anden i glaset va ganska bulla, fast ja vet inte om vi spelade d rätt, fö vi skrattade och va liite oseriösa emellanåt :P. Men ljusen släktes ganska ofta, nå Milla blåte dom emmellan åt hehe ;D. Sedan orkade vi int spela så myki, och så brände vi pappret, och så kom min syrra, och allt blev tråkigt igen ;) heheh, skojja. Sedan så såg vi på en K- 18 skräckfilm (fast jag egentligen inte gillar skräckfilmer) men d va int så lika hemsk iallafall. Förutom att en blev våldtagen i filmen, men vi pratde på samma gång då vi såg den, så vi blev inte såå rädda ;D. Filmen hette iallafall The last house on the left. Tja, filmen e no ennu i huvu på mig ^^'. Sedan efter filmen så så vi på A cinderelle story 2:an, så vi blev liite lugnare iallafall :). Sedan fo vi till mommo och sova över.
På Lördagen så va d en ganska chill dag, fast vi hamnade å städa -.-. Men på kvällen så var vi och simma och badade bastu hoss fammo ;). D va heelt kuul. Vi så på finska Eurovisionen, vilket va heelt ok i år. Sedan då vi skulle hem, så var ja så trött att ja fick sova över hoss fammu, syrran hade fari till Emppu över natten och mamma hade farit hem. Så nu sitter jag här på fammus och faffas dator och bloggar. Idag så blir d no bara träning ikväll, och ja ska no snart böri fara hem.
Imoron så blir d vardag igen, fast denhär veckan blir speciell, fö d ska nämligen vara födlare (3.2) och konvent (5.2) ♥. Gaah, orkar int väntaah :D. Ska imoron kanske till en kosmetolog, så jag ääntligen slipper min hemska akne ^^. Fast ja nu förra Fredag köpte Brevoxyl så e d no bra att fara till en kosmetolog, så man kanske får mera rätt behandling för aknen. Ska skriva mera imoron :). Förlåt fö ett såhär jääätte långt inlägg ^^'.
P.S: Grattis Calle fjårtiz ;D
Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: