.

Söndag 3 Januari

Hej hej! Jaah, hann inte skriva igår, hadde så mycket att göra ;P. Men ja skriver lite vad ja gjorde igår.
Tja, jag vaknade ca.kl.12 (igår Lördag 2 Januari) och vi skulle fara jag,syrran och mamma till stan och så. Men eftersom vi hadde så mycket att göra (göra oss klara, sköta hundarna o.s.v) så vi fick fara till stan istälet för GW galleria som vi först hadde tänkt :P. Nå, mamma hadde ett viktigt möte, så jag och syrran fo själva. Först fo vi till Seppälä och kolla, där jag sköpte fiina korkkari boots som jag hadde testa på förr, bra att det var på rea ;). Okej, skor från Seppälä, men di va bra och hadde bra kvalite, och nu för tiden så har Seppälä börja fokusera sig på skor och andra saker, som är heelt bra ;D.  Sedan fo vi lite ti Rewellcenter och kolla, fast allt va stängt xP. Sen for vi till Cittari och spela Lego Batman (fast d va no bara syrran som spela ;P). Sen fo vi till Fransmanni där mamma var, och så åt vi good mat :D. Senare fo vi och hyra en film.
Ja, idag så skall ja no int gö nå speciellt. Städa lite, och snart har jag träning. Tja, inte nå mer har jag att skriva om.
Hejdå!
MVH:Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: