.

Måndag 25 Januari

Jaaah, bloggning igen :D. Nå, ja skriver snabbt och kort. Idag va d en helt vanli och bra dag. dagen började lugnt, och Rella provet gick som tur bra ;D. Och nu har jag just vari på träningen. Idag hadde ja på min ihq WESC t- paita mjaah ^^. Nå, sorry nu, men ja gillar den t -shirten ;P. Var idag och kollade på högklackade "nilkkurin" som jag önskar mig till födlare. Tja, jag vill ha den nu liite tidigare, då det ennu finns bra skor att köpa ^^. Jag provade såna uur fiiniga skoor (fast d va en jääätte hög klack), men ja kunde som tur gå me dem :D. Men mamma ville inte köpa åt mig dom, för att dom e fö "farligt höga" och "för fiina för vardagen" -.-. Nå, d va ju endå en hög klack, högre än va syrran har, så ja ska väll imoron ti Andiamo och kolla på skor. Hoppas jag hittar nå bra skor. Men nu ska ja sluta med bloggandet. Hejs!
Anski
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: