.

Fredag 1 Januari 2010

Suck...Ja, nu var festandet slut. jag gick och sova ca.4 tiden på morgonen(nå int undra på då man drack energidrycker ^^) och vaknade ca.12 tiden på daan.Skall inte riktigt göra något idaa, kanske se på film på kvällen. Jag har nu vari hela daan i pyamas hahahah ;D Nå, va ska ja annars rikti göö? Njaa,syrran min och Sofia och mamma är ute med hundarna, men ja vila int faa fö att d e bara såå kalth ute, och ja hatar att frysa. Tja, skall no fara ti duschen ikväll eller kanske snaart? Undra va ja ska gö imoron? Ha haft så myki program heela jullovet, tja, borde kanske faa nån daa ti bibban och välja en seriealbum, fö vi skall ha tyyp bokreferat eller nå i skolan. Nååh, vi fåår nu see ;P. Ha äti bara en macka idaa, kanske ja borde se till att jag inte svälter? tja, d e ju bara braa om magen e mindre :P. Hur har er jullov varit? Min ha vari heelt kuul ^^. Shopping och vänner, och chillat med familjen. Jaah, vad skall ja nu mera skriva? Ha det så bra nu år 2010 ;D
MVH:Anski



Nellih fota ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: