.

Torsdag 25 Februari

Chachaaah ;) Ja, nu sitter jag bara här och chillar. Dagen va lång, igen. Men ja hadde en av mina favorit outfitts och hadde inte bad hair och meikki day, så daagen va heelt braa ;D Tja, iblan e man njd, ibland inte. Får man inte vara glad då eller e man fö ego dååh? ;P. Tja, men ni får väll tycka hu ni vill. Idag så var d ju hissa prov, och hann int riktigt läsa något igår hehe. Men d gick ganska bra iallafall. Lämnade två uppgifter ogjorda :P. Har ganska mycket läxor tills imoron, men vi får väll se om ja orkar... Efter skolan så gick ja ti stan och kolla liite i några butiker. Skulle gärna vilja ha en skinjacka. Dom e ju endåå snygga, och passar me mycket. Och så skulle ja vilja ha mera toppar och t- shirts me text eller bilder, har knappt nå såna ;P. Och såklart så vill man ha WESC t- shirts oxå, haha :D. Men ja får väll vänta och se ch spara, man kan ju tyvärr int få allt :(. Hoppas morgon dagen blir oxå bra, men roligast blir d på kvällen då vi ska sova över hoss Emppuu ♥ Faan va d ska bli kuul! Och på Lördag så blir d Sonyaah ♥ Och så kmr sportlovet, äntligen! D e skönt då man kan få liite lov iallafall, vardagen kan ju vara en del stressig och tung. Men nu så skall jag troligen börja göra mig klar, och så skall jag ta några bilder oxå. See ya!

Anski




Tyyp en sånhär, kanske liite kortare och tunnare? :P


WESC <3


Dagens outfit:




Tröjja: H&M 9.90€?
Farkkuleggins(gråa): Ginatricot 19.90€
Boots: Seppälä, 15€ REA
Sorry fö kvaliteen


See ya!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 anonym
skriven :

vittu man e teini å fjortis allt va som finns ;oo du försöker bara va teini men de går int jälva bitch hooora satan skaff dej ett seriööst liv JÄVLA FJORTIS !!!! ;oo

2 Anski
skriven :

Svar till anonym: OMG va ja skrattar hahahah! Ja vet int om du verkligen mena d, fö du e no ganska feg då du int vågar sätta ditt riktiga namn ;) Tja, d verkar som om du nyss har lärt dig alla dedä orden, efter som du använder dom sådär ivrigt ;) Tja, skit på dig pisshuvu kan ja no säga, då man beter sig sådär omoget :P. Du knr int mig, kanske du ska känna en bättre före man börjar klaga på en?

Tja, du kan ju vara avundsjuk, då jag vågar vara mig sj? Äh, ja ska int sätta nå mer tid på nolifers som du som har inget annat att gö än klaga på andra som har ett bättre liv än du ;D

3 anonym#2
skriven :

oj härre ja hatar dej kan man nog säga alltså skaffa ett ordentlig liv! ja har hört att due i skolan på rasterna bara i vessan oj härre kan man vara mer fjorttis? de kan jag fråga alltså omg peak wesc lol ihq daaaaah jag hatar dej o vet du va jag känner dej kanska bra ! :D så säg int nogo!

4 Anski
skriven :

SV: men ååh! Du ska först skaff dig ett liv, kan du faktiskt int gö nå annat än bara klaga? Och jo, du ha kanske hört att ja e på vessa, och int e man fjortis fö d. Och ja va mera förr, och bara så du vet, så finns d säkert tusentals andra som e mer på vessan än ja! Satan ja blir störd på såna som vill bara leta efter negativa saker på folk. Låt dom bara vara sig själva. Hu ofta du än klagar,gråter eller skriker på hu folk e, men vet du vad, d hjälper int. Allti kommerc d att finnas fjortisar,divan o.s.v.

5 anonym # 1
skriven :

haha ja vet no satan vem due ja känner noo dej å du mej :'dd

6 Anskih
skriven :

SV: Men vafö kan int du vis ditt riktiga namn då? Tja, int undra på, du hör ju endå ti dom där falska emo bitches ;). Men endå, ja fattar endå int va ja ha gjort åt dig. Vafö lyssnar du på bara va Bibi säger? Hon ha varken träffat eller pratat med mig. Och d e ju bara att komma och säga face to face. Nå, fåår nu se om du vågar ;) Ele, vafaan ha ja gjort då fö faan? ;o

7 Anskih
skriven :

Och va e d ens fö vits att göra dehä ti ett gräl? Och har ni int nå vettigare saker att göra som att t.ex. träna mera fotis elä nå annat istället fö att få d upp ti ett grål? Ja menar, har ni faktiskt så tråkigt? Skaff ett till hobby isåfall.

8 ele
skriven :

vafan tror du att de e jag elr bibi vafan vem har du muka hört d ? du ska nog kom o säg he till mej rakt i face om du tycker d o joo jag tkr att du e TEINI men int har har gjort någå till dej elr ????? :( :O

9 ele
skriven :

o tkr du att jag o bibi e muka vittus falska emo bitcher ?????? va ?

10 Anskih
skriven :

SV: Nu ha ja iallafall tala me Ele. Men di ti andra som va me: Jag har inget emot er, och ni har inte gjort någo ti mig, men ja undrar bara att vad JAG har gjort ti ER som gör att ni har överhuvudtaget en orsak att kalla mig allt möjligt? ;O

11 viveca
skriven :

aj, du mena dihä blogg saken? Men väfö sku de va bibi o ele? Hu vet du att de e di? du kan ju int bara gå o skylla på andra folk om int di ha gjort nåå. O om du nu tkr om att vara fjortis, så va e de du gnäller om, dehä e va folk ger ti fjortisar.

12 Anskih
skriven :

SV: Jag bad dig int att lägga dig i ;) Nå, ja vet att d va Ele, att hon va inblandad. Ha prata me henne face to face, så d så. Och ja vet att Bibi ha prata förr skit om mig, och att Ele bruk va me henne. Ja sa int att ja vet heller me 100 % säkerhet. Så ja ha int skyllt på folk i onödan. Och du vet knapast hur en RIKTIG fjortis e, ni e bara ovana me såna som mig och syrran, därför tar ni allt så hårt. Ja ha int vari bitchig,elak eller baktalad nåån, så ja ha int gjort nå. D va di som skrev första inlägget som börja allt dehä. Men troo mig, ni kommer no int klara av att vara me en rikti fjortis, dom är många gånger värre. Så ja förstår int vad d e som e fel, jag är en helt vanli individ som gör saker på mitt eget sätt och inte som alla andra gör. Va e problemet? ;O

13 viveca
skriven :

okej, ja fösökt int va dum? ja ville ba få ett svar på min fråga. verkar som att de to ganska hårt i dej, dehä me att du blir kallad fjortis.

14 Anski
skriven :

SV: Nå sori, men d verka så ;) Ja tar int d hårt att bli kallad fjortis, utom att folk oftast säger saker som d int riktigt vet om. Och eftersom ja ha blivit ofta kallad d så verkar d som folk är mera efter än va ja trodd :P Ja menar int negativt.

15 nelli
skriven :

viveca, fattar du int? man blir kanske lite störd över att bli nerhackad av stortsett alla. O btw, om man ha gett sig in i nått, så får man va SÄKER på att få ett starkare, värre svar tibax. Det här har igentligen INGET att göra me att bli kallad fö fjortis lr nått liknande.

16 Anskih
skriven :

Allt handlar egentligen om att d finns en del folk som int vågar säga ti mig vad d tycker om mig, och skriver d iställe på nete och skriver en massa onödigt skit som d bara ha hört. Största delen av alla rykten man hör e oftast int ens 50% sant. Många ha tydligen hört att ja ha gjort en hel del och att ja e en värsta bitch, och sen ser ju alla ALLTID på utsidan! Kan nåån ens alldri tänka på att sanningen kan vara en helt annan en i insidan än utsidan? Di som

böri dehä känner mig int ett piss, anttingen har d inget annat att gö en tala en massa skit, eller så har d hört rykten och lista ut resten om mig. Och fast nåån ens sku vara en fjortis betyder d int att man har en större orsak att hacka ner en. Både nördar,bitchar,fjortisar o.s.v är oxå människor, som har oxå kännslor. Tydligen så e d många som inte ha fatta hu hårt livet egentligen e, att allt kan inte vara perfekt, int i nååns liv! Ja vill varken vara elak åt nåån eller såra en, fö ja vet no hu d e att bli baktalad,sårad,hånad o.s.v. Men om nåån kommer och är bicthig ti mig eller nå liknande så får no d me samma mängd tillbax, fö ja går int under fö nåån!

17 sonya
skriven :

men halooo, de va ju dehä som denhä första kommenteraren vila ha ! att du sku bli arg/lessen whatever du nu blev. men ignorera dom !

18 Anskih
skriven :

ja vet, me ja vill int ha dehä ti nå ennu större, elä att d sku komma många andra folk. Men ja ska no få slut på allt dehä

19 viveca
skriven :

jaa! de va just de va ja ville få fram. som sonya, att du gör en ganska stor sak om att nån kallar dej fjortis. inge annat. om du nu "int vill gö de ti en stor sak" bord du kanske int börja: ooh, ni känner int mej o blablablaa. De e just de som första kommentaren ville. O ja har nu just int nå problem, bara de att du börja skylla på ele o bibi som e oskyldiga!



Int e de nå fel på hu du klär dej, klä dej nu i va du vill. men du måst kuna medge va du e... o int skylla på andra när nån har problem me dej. :D



20 Anskih
skriven :

Läs min senaste inlägg, Torsdag 11 Mars, så får ni alla svar

21 satan
skriven :

NÅJA MEN MAN MÅST VÄLL INT SKRIV * MEN JA HAD INT BAD HAIR DAY ELR MEIKKI DAY & DÅÅH CHAAAH, måst man skriv H som nån värsta fjortis då elr ;ooo

jävla teini biiiiitchh !!!

22 Anskih
skriven :

sv: kom igen, säg int bara att du int fattar läppän? ;P Man behöver int ta min blogg såå seriöst, och måst man allti vara så tråki? Nå iallafall, i don't give a skit ;) Ork va så naiv

23 ha hah hahah hahahahah
skriven :

HAHAHHA ja vittu man kan bli störd på såndänt att du börja jenast skylla på bibi & ele. okej eller bibi då! hur kan du vet a om de va bibi? va vittu påriktit! o javet att de int e så himla kul att läsa inlägg som har typ "H" i slute, de e så saaaaaatans vittus jobbit :D därifrån får man att due fjortis

24 siic
skriven :

samma här, ja tycker int att du ska börja skylla på bibi. eller ele :) men bra om du ha prata me ele redan. man ska aldri skylla på nån som man int e helt säker på! de tkr jag

25 nelli
skriven :

till "hahhahahaha": vittu om int du blir så jävla störd på att läsa sånt, så kan du ju helt enkelt INT LÄSA? O jaa ha ni tnkt på om d faktist RÅKAR finnas nån orsak till att hon trodd att d sku a vari bibi? O förrän ni skriver nått om att va fjortis, så sku tkr ja noo ni sku borda tnka liite på om ni faktist VET va en "fjortis" ens e?

26 -
skriven :

om du nu* hahah stavfel.

27 Anskih
skriven :

som ja sa, ja tänker int fortsätta detta. Ja ha srivit ett långt inlägg,Torsda 11 Mars, och ja ha ju redan sakt fölåt. Och ja menade no int mest Bibi utan Ele, och som ni många inte kommer ihåg, så om man blir kallad saker, så e d ju störstadelen bara ord, som är helt meningslösa. Och jag hadde tolkat Eles svar fel. Och ja orkar int ha nån värsta bråk nåmer, så kan int ni bara sluta? D ha redan kommit heelt onödigt myki folk me, och vafö kan inte dendä anonyma människan säga vem d e? Om den nu "känner" mig.

28 Bella
skriven :

wow... att ppl orkar... nå anyway... ville bara sejja att den dä läderjackan du hadd ladda upp en bild på va jätte fiin :D de va allt ;D c ya ^^

29 Bomull
skriven :

yee haha xD vitsi ni alla som ha skrivi nåå moot anna e fjortisar hahahahaha..... vitsi ni alla e fjortisar xD di enda som föstår nåå här e nelli anna sonya å bella ;D