.

Tisdag 2 Februari

Hellouh ;) Ja, igår så hadde jag träning igår och så, så hann inte blogga ;O. Men nu har jag liite tid iallafall :). Skall snart lääsa till Biologiprov och skriva min försenade bokrecension, suck -.-. Aah, skulle önska att det aldrig skulle finnas nå prov, förra veckan hadde vi tre prov, så nu orkar ja int nå meeer!. Men måste e ett måste, måste oxå hinna i duschen och allt. Yeas, imoron så e d the best day, en ny äkta fjårtiws har kommit ;p thihihi. Men iallafall, d här ska bli ett bättre år, ha mera kul, försöka liite meera, man fyller ju bara en gång 14 ;D. Men imoron så skall vi gå ut och äta efter skolan, och så får jag äntligen  min ansiktsundersökning. Då får jag säkert rätt medel för mitt akne ansikte. Jeea, och ska kanske köpa saker som jag vill ;). På Torsdag så blir d oxå kuul, ska färga ljusare slingor tillhåret så jag ser liite blondare uut :P. Sedan skall jag oxå tydligen fixa naglarna till konvent på Fredag, funderar om jag skall ta vanlig leopardmönster eller snöleopardmönster? Tja, fast jag har tänkt mera på snöleopardmönster, för d lixom passar liite mera ;P. Men som ni(dom nu som ser på min blogg) ser, så har jag lyckats blogga oftare jee :D. Skall försöka hålla det oxå. Men jag kmr att ha ganska fyllt upp d kommande dagarna, så vi fåår se med bloggandet, men nu skall jag sluta skriva så jag hinner plugga, pözz ♥
Anski



Denhä tunikan skall jag ha på konvent, lööv it ♥ Juuh, den va den som jag köpte i Ideapark :P
Tunikan: Vero Moda


Nu så fåår ni see mina "nilkkurin" ;D. Vist snyggaah? ♥
Skor: Mekka

Såklart så ska man ha smink ;P. Ska köpa en ljusare foundation till konvent.
D inlägge som jag skrev om hur jag sminkade mig stämmer ej längre :P.
Sminket: Anttila :P
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: