.

Tisdag 16 Februari

Omg.... Nu har ja no slarva ^^'. Sori för all dehär latandet, men nu sitter jag som tur och bloggar igen :). Förra veckan var ganska fartfylld, så jag hann inte riktigt bloggaah :P. Men enyway, allt blev genast bättre förra Torsdaan, då va vi en stund hoss Emppu och chillaa :D Vi hadd heelt kuul ^^. Och på Fredag kväll blev d roooligt ;). Jag,syrran,Jenny,Ina,Tommy och Jussi träffades hoss Ina. Vi så på en k18 skräckfilm(jag och några andra vågade int rikti titta , så d va no bara Jenny och Jussi som tittade på filmen) hehe ;P. Nååh, som tur nu så e jag inte lika rädd för filmen nåmeer :). Orkar tyvärr int nu skriva om handlingen ^^'. Nå d va iallafall en psyko som mörda och åt upp människor elä hålld dom fångna i kloakerna...Eeuuw. Efter filmen så va jag och syrran heel paralyserade ;D hahaha. Men vi härja liite en stund hela jänge ute :D. Den kvällen kmr ja int att glömma :)). Hoppas vi har lika rolit en annan gång ;P. Sedan på Lördagen så var jag,syrran,Bella,Anna,Henkka och Kålen och så på filmen Valentines day, den filmen va baara såå braaah♥. D va många kända stjärnor me i filmen, bl.a Taylor Lautner och Ashton Kutcher, hur de nu stavas ;D. Efter biot så måsta Bella fara ;<. Men resten av jänge härja en deel vid Gloria, vi hadd bl.a Paparazi krig muahahha ;D. D va heelt kuul ^^. Och på Söndagen, på själva Vändagen, så lata ja bara mig och chilla ;P. Nå, d va ju endå Söndaag... Men heelt trevli daag va d ;). Och igår så var d en lång dag, inte så speciell, förutom att d va ganska gaalet men kuul på Slöjden... ;) ♥. Och idag var d en jäätte kort daa, sluta redan kl.13 tiden, så jag gick ut på stan och kolla i staaan ;P, fiina WESC t - paitan finns d nu till salu... Men synd att ja e helt pank ;<. Nå, ja fåår väll venta. Men nu måste jag börja fixa bilder och läsa läxorna o.s.v...
Byeeh ♥
Anski


Thihihi, Fjårtiwz powaah ;D

Mer bilder kmr snart!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: