.

Söndag 6 Februari

Hejsaan igeen! ;D Puh, d senaste dagarna har varit vääldigt fartfyllda! Och konventen var HÄRLIGAST! Ska ladda upp några bilder från d oxå. Okej, shär var d: Onsdagen var ju min födelsedag, många grattade i skolan och vi hadde d så bra! Den dagen var en av d bästa skoldagarn ja haft ♥ Allt känndes mycket bättre. Fast syrran fick en jätte härlig kort eller skylt på sitt skåp där alla hade skrivi sina namn, och d va en fiin bild på henne ;). D stod där att " nu är du en äkta fjårtiz!" haha, skulle oxå ha vila ha en sån på mitt skåp! Sedan efter skolan så gick vi ut och äta me mamma, och så köpte jag ääntligen min adidas hoodie och så foundation :). Samma dag så fick jag äntligen min ansiktsundersökning. Min hy hadde blivit plötsligt jääätte torr på vissa ställen, men dom är borta nu då jag fick rätt medel att tvätta ansiktet med :). Nu är  in hy jätte bra! Och Torsdagen var nog helt ok, no va d helt  kuul då oxå, färgade några slingor i håret då, så nu ser jag liite blondare ut ;) i love my hair ♥. Sedan blev d ääntligen Fredag! Jag var sådär att ÄNTLIGEN SÅ E D KONVENT DAG! Efter skolan så gick jag genast till manikyrstället och fick fiina naglar med leopardmönster, grauuh ;P. Sedan så gick jag hem och gjorde mig klar. Allt blev heelt perfekt! Alla va som tyyp där, och vi hadde d bara så kuul^^! Bästa konventen hittills, hoppas den sista blir Alldra Bäst ;). Sedan på Lördagen så hälsade vi på våra släktningar från Kokkola, i gick runt i stan och shoppade :). Sedan fo vi till mommo och äta good mat :). Sedan efter maten så åkte våra släktningar till kokkola, och vi hadde filmkväll här hemma. Vi så på filmen Good luck Chuck, den va braa :P. Ja, och idag så skall jag no bara chilla, vara hemma och ta d lungnt. Ja troor att jag inte kan fa på träning idag, fö ja e flunsig ;< Tja, ja hinner chilla mer iallafall :P. Men nu skall jag ladda upp bilderna och så.
See ya!
Anski


Vist blev d fiina? Foto före konvent


D va så kuul! Beklagar kvaliteen.


Mina party flickorh ;) Säg till om ja ska ta bort bilden.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Isabella
skriven :

TAAA BOOORT ((;

2 A N N A
skriven :

hahaha! :D

sv; aaw, tack för att vi hade BÄST <3