.

Onsdag 24 Februari

Jaa, som ni så på mitt tidigare inlägg så är min klass konsti ;D Men whatäväh, vi har iallafall d heelt kiva ;). Dagen va lång i daa i skolan, meen man klarade d. Efter skolan så fo ja me mamma ti stan så fick ja en ny kajal ;P hehe, och en ny skuggningspenna :D. Sedan så for ja hem och laga mat ^^ D blev nu någolunda lyckad, öhm :P. Ja koka rise fö länge... Men d blev ätbart :D. Sedan så har ja bara chilla här hemma. Ack hu mitt liv e så enformigt! Men helgen kmr att bli så kiva ^^Tja, ääntligen så har ja lyckats fota hit ti bloggen, och med en bra kamera ;) Fast d e syrrans. Men va glada fö bilderna ;P hähä. Men nu måste ja sluta, fö ja ska plugga ti hissa provet och gå i duschen och så. Moiks!
Anski







Yay, ja ha fått Uggs! :D Tyvärr så e d int äkta, men di e fiina och söta och varma :P
Äntligen någo varmt som e snyggt ;)
För ca. 49 € från Kappahl


Min nya kajal ;) D e brunt, men siir endå bra ut, speciellt då ja e annars så
ljus i ansiktet. Den är som sakt liquid och håller bättre.
Rimmel eye liner, 7.85€ Anttila


Thihihi, testa liite ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sofia
skriven :

guud va dyra uggs :o mina kosta 27 € o;;

men de kan hända fö ja har låga..(= (?)