.

Lördag 27 Februari

Nå hejs! Jaa, nu sitter jag och bloggar från mommos dator ;P. Jaa, d blev sent igår hos Emppu, thihihi ;) Ska kanske fixa bilder från den kvällen om ja kan. Men iallafall, vi hadde heelt skit kuul! Cecci baka choklad muffins som ja to säkert tusen styck av heheh ;) Men di va bara så goda! Sedan så så vi på filmen "The uglyh truuth" och åt chips. Filmen va skiit bra! Sedan så spela vi Emppus älskade spel Naruto Ultimate Ninja Fight ;) Tja, vi prata en heel del, och plötsligt så va klockan 3 på natten :P.
Och idaa så vakna vi ca. kl. 12 tiden hoss Emppu :). Vi prata och skicka låtar, och åt frukost :P. Sedan hann vi oxå spela mera Naruto muahahah :DD. Fast Emppu e no master på d, då ja vann bara 2 ggr, medan Emppu vann resten ( d e tyyp 10 rounder). Sedan så fick vi veta att vi skulle hit till mommo, så ja, nu e vi här då. Idaa så faar vi no int och sova över hoss Sonya ;<, men hon kmr ti oss och se på fim iställe :) Men ja hoppas att vi hinner hem i tiid, så ja hnr faa i duschen och meikka mig ;P. Men vi fåår nu sii hu d blir :P. Men jaah, annars så blir d väll ganska chill bara, vet int rikti va ja annars ska göö. Hoppas lovet blir intressant :)
Ha en bra sportlov!
Anski



Rekomenderar ;)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 A N N A
skriven :

Skulle vara jättegulligt av dig att rösta på mig till månadens blogg på länken här under. Jag är nr 3! ;)<3



http://emmadenblonda.blogg.se/2010/february/finalister-i-manadens-blogg.html#comment

2 E M M A - den blonda♥
skriven :

sv: okeej ;)

kram

3 Emppu
skriven :

Naruto Shippuden Ultimate Ninja 5, heter de! xD <3